نسخه دوم رنو «کولئوس» در نمایشگاه پکن رونمایی شد+تصاویر

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی رنو در جدیدترین دوره از نمایشگاه خودرویی پکن چین که از 25 آوریل 2016 کار خود را به طور رسمی آغاز کرده است، از نسل دوم رنو کولیوس به طور رسمی رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، این در حالیست که چند روز پیش به صورت جاسوسی، تصویر این شاسی بلند به بیرون درز کرده و رنو هم آن را تایید کرده بود، ولی حالا در این معرفی رسمی شاهد اطلاعاتی در قبال جزییات فنی و گالری تصاویر هستیم.

در خصوص پیشرانه‌های بکار رفته در این خودرو شرکت سازنده اطلاعات دقیقی ارائه نکرده است، ولی اعلام کرده که برای تامین انرژی مورد استفاده این شاسی بلند، از دو پیشرانه بنزینی در کنار دو پیشرانه دیگر دیزلی استفاده کرده است که محدوده قدرتی آن‌ها بین 130 تا 175 اسب بخار قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، شرکت خودروسازی رنو اعلام کرده که برای تبدیل و انتقال قدرت این چهار پیشرانه، هم از جعبه دنده‌ای اتوماتیک از نوع X-TRONIC و هم از جعبه دنده‌ای 6 سرعته دستی استفاده خواهد کرد که نیرو را بسته به انتخاب موتور و سفارش مشتری، یا به هر چهارچرخ (4X4) خودرو را تنها به دو چرخ (4X2) خودرو ارسال می‌کند.

برای طراحی و تولید این شاسی بلند هم طراحان از چهارچوبی 4670 میلی متری در طول، 1840 میلی متری در عرض و ارتفاع 1678 میلی متری در کنار فاصله بین دو محور 2710 میلی متری استفاده کرده‌اند که از این سایزبندی در داخل کابین، حجم فضای باری 1690 لیتری و فضای پای 213 میلی متری برای سرنشینان عقب بدست آمده است. البته حجم فضای بار 1690 لیتری زمانی بدست می‌آید که تمامی صندلی‌های خودرو خوابیده باشند، در غیر این صورت تنها 624 لیتر فضا برای نگهداری بار خواهید داشت.



 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.


 

کد خبر 55277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha