رهاسازی 183 دستگاه خودرو از برف طی سه روز آینده

پرشین خودرو:رئیس سازمان امداد و نجات عملیات امدادرسانی به سیل در هشت استان و همچنین برف و کولاک طی سه روز گذشته را تشریح کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، مرتضی سلیمی  در توضیح گزارش امدادرسانی به طوفان استان‌های مازندران و خراسان شمالی از ۱۲ آذرماه تا ساعت ۹ صبح امروز گفت: پنج شهرستان بجنورد، مانه و سملقان، بهشهر، نکا و سوادکوه تحت تاثیر طوفان قرار داشتند. بر این اساس ٣٢ شهر و روستا و ۳هزار و ۲۶۱ تن مورد امدادرسانی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اسکان اضطراری یکهزار و ۶۵۰ متاثر از طوفان در خراسان شمالی، افزود: ۲۵ تیم عملیاتی شامل ۱۴۳ تن امدادگر، نجاتگر و ... در این عملیات فعالیت داشتند.

سلیمی همچنین در توضیح گزارش سیل و آبگرفتگی در سطح کشور از از ١١ آذرماه تا ساعت ۹ صبح امروز، گفت: طی این مدت هشت استان آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، چهارمحال، خوزستان، کهگیلویه، کردستان و لرستان تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی بودند و به ۱۹ شهر و روستا و همچنین ۷۵۰ تن امدادرسانی‌ صورت گرفته است.


وی با اشاره به اسکان اضطراری ۶۰ تن در سیل و آبگرفتگی اخیر، افزود: با بکارگیری ۳۰ دستگاه موتور پمپ و لجن‌کش، تخلیه آب از ۱۰۱ واحد منزل مسکونی صورت گرفت.

سلیمی با بیان اینکه ۵۴ تیم عملیاتی شامل ۲۲۱ تن امدادگر، نجاتگر و ... در این زمینه فعالیت داشتند، افزود: ١٧٠ قرص نان، ١٢٠٠ قوطی کنسروجات، ١٥ کیلوگرم خرما و ۱۱۰ تخته پتو میان متاثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شده است.

وی همچنین در توضیح عملیات برف و کولاک در سطح کشور از ۱۱ آذرماه تا ساعت ۹ صبح امروز، گفت: هشت استان آذربایجان شرقی وغربی، اصفهان، چهارمحال، گلستان، کهگیلویه، مازندران و همدان تحت تاثیر برف و کولاک قرار داشتند. به ۱۲ محور و ۵۷۱ تن امدادرسانی شد.

سلیمی افزود: همچنین ۱۸۳ دستگاه خودرو از برف رهاسازی شدند. ۵۵ قوطی آب معدنی، سه کیلوگرم خرما و ۱۵ تخته پتو نیز میان متاثران از برف و کولاک توزیع شد.

منبع: ایسنا

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 63800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha