دستگیری سارق داخل خودرو با 35 فقره سرقت در یزد

پرشین خودرو:رئیس پلیس آگاهی استان یزد با اشاره به نقش مردم در برقراری امنیت عمومی با رعایت توصیه‌های امنیتی، از دستگیری سارق داخل خودرو با ارتکاب 35 فقره سرقت در یزد خبر داد

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ «حسین رضایی» با اشاره به ضرورت همکاری اقشار مختلف با پلیس در راستای تأمین امنیت عمومی،‌ اظهار کرد: با توجه به شکایت‌های مردمی مبنی بر چندین فقره سرقت داخل خودرو در محله‌ها و کوچه‌های خلوت شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیمی از کارآگاهان با تجربه دایره دوم اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، تحقیقات لازم در این زمینه را آغاز کرده و ضمن شناسایی نقاط آسیب‌پذیر، مراقبت از سوژه‌های از پیش تعیین شده را نیز مدنظر قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: مأموران با تلاش گسترده و شبانه‌روزی خود، سارق را شناسایی و او را هنگام ارتکاب سرقت از یک خودرو دستگیر و برای بازجویی به اداره پلیس منتقل کردند.

رضایی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به 35 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهر یزد اعتراف و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

وی با بیان این‌که سرقتها از خودروهای فاقد لوازم و تجهیزات ایمنی و ضد سرقت انجام شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان توصیه‌های پلیس را جدی گرفته و خودروی خود را به دزدگیر، قفل فرمان و دیگر تجهیزات ضد سرقت مجهز کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 64942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha