رانندگان دروقت افطار عجله نکنند

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی قم با اشاره به افزایش تعداد تصادف ها در زمان نزدیک به افطار به دلیل کم تحملی رانندگان، گفت: رانندگان در ایام ماه مبارک رمضان به ویژه در ساعت نزدیک به افطار برای جلوگیری از وقوع حادثه از عجله و شتاب خودداری کنند.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ احمد پوربافرانی  افزود: با توجه به این که در زمان نزدیک به افطار، حجم ترافیک و تصادف های خسارتی خودروها و تصادف های جرحی موتورسیکلت ها در سطح شهر افزایش می یابد، رانندگان باید با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند تا از بروز مشکل برای خود و دیگران جلوگیری نمایند.

وی تاکید کرد: حضور نیروهای پلیس راهور در ساعت بعد از افطار تا سحر در سطح شهر چشمگیر است و با رانندگان متخلف برخورد جدی می شود.
وی ادامه داد: نیروهای راهور با حضور فعال، علاوه بر کنترل و روان سازی ترافیک سطح شهر، زمان رسیدگی به تصادف ها و حوادث رانندگی را نیز کاهش می دهند.
پوربافرانی در ادامه با تاکید بر حفظ حرمت ماه رمضان، گفت: نیروهای راهور با افرادی که داخل خودرو اقدام به روزه خواری نمایند، برابر قانون و بدون اغماض برخورد می کنند.
وی افزود: این افراد علاوه بر جریمه، تحویل مراجع انتظامی می شوند تا به جرم آن ها در مراجع قضایی رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: با رانندگانی نیز که ایجاد آلودگی صوتی نمایند به جد برخورد و نسبت به توقیف خودروی آن ها اقدام می شود.
رئیس پلیس راهور قم ادامه داد: همچنین بدحجابی و بدپوششی در داخل خودروها از مواردی است که علاوه بر اعمال قانون توسط نیروهای راهور، خودرو نیز به پارکینگ منتقل می شود.

ایرنا

کد خبر 74158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha