انتقال هوایی مصدوم تصادف رانندگی جاده مهران به بیمارستان ایلام

پرشین خودرو:رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از انتقال هوایی مصدوم تصادف رانندگی جاده مهران به بیمارستان ایلام خبر داد.

به گزارش  پرشین خودرو،  و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، علی دلپیشه در این باره گفت: دیروز بر اثر تصادف یک دستگاه بونکر حمل سیمان با یک دستگاه خودرو زانتیا در محدوده شهر مهران یک نفر مصدوم شد.

وی با بیان اینکه پس از انتقال این فرد مصدوم بوسیله آمبولانس فوریت های پزشکی پایگاه شهری به بیمارستان امام حسین (ع) شهر مهران، افزود: اقدامات درمانی از جمله اینتوباسیون و چست تیوب گذاری برای وی انجام شد و برای انتقال به بیمارستانی در ایلام، تقاضای اعزام بالگرد به مهران اعلام شد.

دلپیشه تصریخ کرد: تیم اورژانس هوایی فوریت های پزشکی استان در ساعت ۱۰ و ۳۵ دقیقه به سمت مهران پرواز کرد و مصدوم در ساعت ۱۱ و ۲۰ دقیقه به بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام منتقل و تحویل کادر درمانی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه استقرار اورژانس هوایی در استان از خدمات طرح عظیم و ماندگار طرح تحول نظام سلامت است، افزود: نجات جان هم استانی های عزیز توسط بالگرد هوایی اورژانس موجب رضایت مندی مردم و بخصوص مصدومان و بیماران اعزام شده و همچنین باعث انگیزه مضاعف در بین ما خدمتگزاران مردم در بخش بهداشت و درمان شده است.

از ابتدای راه اندازی اورژانس هوایی در استان از ابتدای فروردین ماه امسال تا امروز تعداد ۱۹ مصدوم و بیمار شامل بیماران سکته های قلبی و مغزی، زنان باردار و مصدومان حوادث رانندگی از مناطق مختلف استان با بالگرد هوایی فوریت پزشکی به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

مهر

کد خبر 74266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha