کد خبر 82028
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
واژگونی پژو 206 در چرداول حادثه آفرید

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه ایلام از جان باختن یک نفر در حادثه رانندگی محور شهرستان چرداول نرسیده به پل سیمره خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده گفت: یک دستگاه خودرو پژو 206 شب گذشته از جاده اصلی منحرف و واژگون شد.
وی افزود: در این حادثه یک نفر جان باخت و 2 نفر نیز مجروح شدند.
وی رعایت نکردن سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه را علت این سانحه ذکر کرد.

** گستراندن چتر امنیت در جامعه نیازمند همت جمعی است

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه نیروی انتظامی به تنهایی قادر به برقراری امنیت نیست گفت: گستراندن چتر امنیت در جامعه نیازمند همت جمعی است.
سرهنگ حسن کاظمی در همایش پلیس افتخاری همیاران اربعین اظهار داشت: یکی از مهمترین مولفه هایی که به نیروی انتظامی کمک می کند تا این چتر امنیتی گسترانده شود استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری است.
وی افزود:ما وجود پلیس افتخاری را یک نعمت می‌دانیم و قدردان زحمات شبانه‌روزی این عزیزان در کنار کارکنان انتظامی هستیم.
جانشین انتظامی استان ایلام به خدمات پلیس افتخاری در اربعین سال های گذشته اشاره کرد و گفت: پلیس های افتخاری در اربعین خوب درخشیدند و منشأ خدمات بسیاری در تسهیل سفر زائران به عتبات عالیات بودند.
وی یادآور شد:امسال بنا داریم برای مأموریت اربعین، بیشتر از سال های گذشته از پتانسیل عظیم پلیس افتخاری هم در پایانه مرزی مهران و هم در محورهای مواصلاتی استفاده کنیم.
سرهنگ حسن کاظمی تصریح کرد: با توجه به اینکه پلیس افتخاری ضابط قضایی نیست تقاضا داریم که در کنار نیروی انتظامی انجام وظیفه کنند تا دچار مشکل نشوند.
وی خاطرنشان کرد:ماموریت اربعین مأموریتی سنگین و طاقت فرساست اما وقتی بدانیم این خستگی برای خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) است شیرینی و شادابی در چهره ها نمایان می شود.
جانشین انتظامی استان ایلام گفت: انتظار داریم پلیس افتخاری در ماموریت اربعین با آراستگی ظاهری و اسلامی ظاهر شوند و خادم واقعی زائران باشند و با سعه صدر و ارتباط تنگاتنگ با همکاران انتظامی در ماموریت بزرگ اربعین ورود پیدا کنند.

ایرنا

کد خبر 82028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha