کد خبر 91295
۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
تبدیل ب‌.ام‌.و سری 1 به قوی زیبا

پرشین خودرو: جوجه اردک زشت" لقبی است که ب‌.ام‌.و سری 1 را با آن می‌شناختند. اما ب‌ام‌و وعده داده که نسل جدید این خودرو جذاب و گیرا ظاهر خواهد شد و نظرات مشتریان و کارشناسان به این محصولش را تغییر خواهد داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از "کاراسکوپ"،  هدف از ساخت این خودرو بی‌شک، رقابت مستقیم با آئودی a3 و نسل جدید مرسدس بنزهای کلاس A است. ب‌ام‌و نیز در تلاش است تا حرف‌های زیادی را در این سگمنت رو به رشد مطرح کند. اما این سوال مطرح است که ب‌ام‌و با چه تضمینی و با اتکاء به کدام برتری‌ها، در این رقابت شرکت خواهد کرد.

تبدیل جوجه اردک زشت به قوی زیبا/ ب‌ام‌و سری یک به جنگ مرسدس کلاس A می‌رود

برای شروع باید گفت مجموعه جدید از ب‌ام‌و سری 1 از پلتفرم‌های جدید UKL بهره می‌برد. استفاده از این پلت‌فرم قابلیت محرک چرخ‌های عقب در این خودرو را تغییر داده  و آن را به محرک چرخ‌های جلو تبدیل می‌کند. این قابلیت در مرسدس جدید کلاس A نیز دیده می‌شود. از ظاهر 5 در خودرو نیز می‌توان دریافت که خودرو بیشتر یک مدل مطمئن و کاربردی از آب در آمده است.

تبدیل جوجه اردک زشت به قوی زیبا/ ب‌ام‌و سری یک به جنگ مرسدس کلاس A می‌رود

با وجود آنکه سری جدید ب‌ام‌و سری 1 با پوشش‌های استتاری سنگین مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، اما این اطمینان وجود دارد که خودرو از نمای روبه‌رو و انتهایی مورد احیاء و تجدید نظر قرار گرفته است. چراغ‌های نمای جلو و عقب خودرو نیز متفاوت و فناورانه به نظر می‌رسند و ظاهری ظریف‌تر از قبل به خود گرفته‌اند.

تبدیل جوجه اردک زشت به قوی زیبا/ ب‌ام‌و سری یک به جنگ مرسدس کلاس A می‌رود

البته اصلاحات دیگری نیز در این خودرو صورت خواهد گرفت. برای مثال موتورهای 6 سیلندر به زودی از از سری ب‌ام‌و های سری یک حذف و مدل‌های 4 سیلندر جایگزین آنها خواهد شد.

مدل M140i که بالاترین نسخه ب‌ام‌و سری 1 محسوب می‌شود، از یک موتور 4 سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد که با یک سامانه انتقال قدرت xDrive همخوانی دارد و قدرت حاصله از موتور را به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌کند.ب‌ام‌و که قصد ندارد از رقیب همیشگی خود - بنز- عقب نماند وعده ارائه مدل‌های هیبریدی را نیز به علاقه‌مندان محیط زیست داده است.

کد خبر 91295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha