جذاب‌ترین خودروهای وارداتی بازار در سال جدید

پرشین خودرو: از آنجایی که انتخاب خودرو مناسب مهم‌ترین نکته برای داشتن سفری لذت‌بخش در نوروز است، شرکت مفتاح رهنورد بر آن است تا با معرفی جذاب‌ترین خودروهای خارجی، همراه خوب شما در سفرهای نوروزی باشد.

به گزارش پرشین خودرو، بنابر اعلام شرکت مفتاح رهنورد، تعطیلات عید نوروز، فرصت بسیار مناسبی برای سفر است و با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز جنب‌وجوش خاصی میان مردم برای سفر دیده می‌شود. اکثر مردم ترجیح می‌دهند تا با خودرو شخصی خود مسافرت کنند تا از مناظر زیبای طبیعت و جاذبه‌های گردشگری کشورمان لذت ببرند. خودرو مناسب بی‌شک مهم‌ترین نکته برای داشتن سفری خاطره‌انگیز و جذاب است، بدین منظور این شرکت با معرفی چند خودرو جذاب و مناسب سفر در تعطیلات نوروز سعی کرده تا لذت این سفر را برای شما دو چندان کند.

۱. هیوندای سانتافه ۲۰۱۸

سانتافه یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای شاسی‌بلند کشور است که با دارابودن ایربگ‌های کامل و بدنه قوی از نظر ایمنی می‌تواند سفری ایمن را برای شما به ارمغان بیاورد. سانتافه با دارا بودن کابینی که نفوذپذیری صدا به آن کم است، به طور کلی بسیار جادار و راحت است و  فضای تعبیه شده برای سر و پاهای سرنشینان به حدی است که مانع از خستگی در سفرهای طولانی می‌شود.

اقتصادی بودن مصرف سوخت و تجهیز این خودرو به ویژگی‌هایی همچون کروز کنترل، دنده پشت فرمان، آینه الکتروکرومیک وسط، صندلی‌های برقی، سیستم کنترل تهویه مطبوع دوگانه، دوربین ۳۶۰ درجه، اتوپارک، سقف پانوراما، تنظیم ارتفاع، Diff Lock، Esp،Auto hold، بی‌شک سفری مفرح و ایمن را برای شما فراهم می‌آورد.

 

 

۲. هیوندای توسان ۲۰۱۸

اگر به دنبال خودرویی با قیمت پایین‌تر از سانتافه هستید اما دوست دارید در سفرهای نوروزی خود حداکثر لذت را داشته باشید، ما به شما هیوندای توسان ۲۰۱۸ را معرفی می‌کنیم. توسان به عنوان یک خودرو خانوادگی با ظاهری جذاب، قیمت مناسب فضای کافی برای همه‌ سرنشینان و صندلی‌های بسیار نرم مانع از خستگی در سفر می‌شود.

از نظر آپشن سطح تجهیزات رفاهی و ایمنی این خودرو فوق‌العاده بوده و از جمله این آپشن‌ها می‌توان به ایربگ‌های کامل، سقف پانوراما، سنسور پارک، اتوپارک، کروز کنترل، آینه الکتروکرومیک وسط، Drive Mode، Diff Lock، Esp،Auto hold ، شیب‌سنج، سنسور نور و باران اشاره کرد. علاوه براین عایق‌بندی صوتی کابین توسان در درجه بالایی قرار دارد و صدای چندانی از بیرون به داخل کابین راه نمی‌یابد که همه این موارد می‌تواند شما را در نتخاب این خودرو برای نوروز راغب سازد.

 

 

۳. کیا اپتیما ۲۰۱۷

اگر به دنبال یک خودرو سدان زیبا با عملکرد عالی برای مسافرت‌های نوروزی هستید، کیا اپتیما یکی از بهترین انتخاب‌هاست. اپتیما سواری فوق‌العاده نرمی  دارد و به خوبی از پس تمام ناهمواری‌های جاده برمی‌آید. علاوه بر این شاسی خودرو که ترکیبی از فولاد فوق مقاوم است، ایمنی تضمین شده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کیا به لطف ارایه دادن خودرویی خانوادگی با کیفیت و امکانات فوق‌العاده همچون سقف پانوراما، کیلس استارتر، دنده پشت فرمان، کروز کنترل، Drive Mode، Auto hold، صندلی برقی با مموری، سنسور جلو و عقب، سنسور نور و باران، سیستم تهویه دوگانه، پیشنهاد عالی ما برای انتخاب خودرو مناسب سفرهای نوروزی می‌باشد.

 

 

۴. کیا سراتو ۲۰۱۸

کیا سراتو ۲۰۱۸ را  می‌توان یکی از موفق‌ترین خودروهای موجود در سگمنت خود عنوان کرد. تناسب و زیبایی در طراحی و آپشن‌های متعدد موجود در این خودرو هر فردی را به خریدش راغب می‌سازد. فضای جادار و ارگونومیک، مصرف سوخت پایین، شتاب فوق‌العاده، سواری و هندلینگ خوب، موتور پرقدرت و گیربکس عالی، ایمنی بالا همراه با بسیاری از آپشن‌های مشابه خودروهای لوکس همچون سیستم تهویه هوا دوگانه، Drive Mode، دنده پشت فرمان، رادار نقطه‌کور، سقف سانروف و دوربین عقب، می‌تواند سفری جذاب و خاطرانگیزی را برای شما به ارمغان آورد و حسن لذت رانندگی را در طول سفر احساس کنید.

 

 

شرکت مفتاح رهنورد که یکی از شرکت‌های فعال و معتبر در واردات خودرو بوده با تکیه بر اصول استراتژی‌های مشتری‌مداری بر این است تا با عرضه این خودروها، سفر خاطرانگیزی را برای شمابه ارمغان بیاورد. علاقه‌مندانی که قصد خرید خودرو برای سفرهای نوروزی خود را دارند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۸۴۲۶۲ تماس بگیرند و یا به سایت این شرکت مراجعه کنند.

کد خبر 91574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha