واردات ۲۰۰ دستگاه خودروی هیبریدی بدون خدمات پس از فروش

پرشین خودرو: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از واردات ۲۰۰ دستگاه خودروی هیبریدی بدون خدمات پس از فروش به کشور خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازخانه ملت، محسن بیگلری عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی  از واردات خودروها بدون داشتن خدمات پس از فروش انتقاد کرد و گفت: با وجود گذشت مدت کوتاهی، خودروهای بدون خدمات پس از فروش که بخش اعظمی از آنها را خودروهای لوکس تشکیل می‌دهد، نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند که به دلیل نداشتن خدمات پس از فروش، با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه 200 دستگاه خودروی هیبریدی بدون داشتن خدمات پس از فروش وارد کشور شده است، اظهار داشت: براساس تحقیقاتی که انجام داده‌ام، این خودروها فاقد مجوز واردات هستند و این امکان نیز برای آنها وجود دارد که خدمات پس از فروش نداشته باشند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس نسبت به واردات خودرو به کشور بدون خدمات پس از فروش ابراز تأسف کرد و گفت: این قضیه، مشکلاتی را برای مردم و مصرف‌کنندگان این خودروها ایجاد می‌کند.

بیگلری اضافه کرد: هنگامی که خودروی صفر کیلومتر وارد کشور می‌شود، شاید در ابتدا مشکلی نداشته باشد و برای مدتی بدون مشکل کار کند، اما به هر حال این خودرو دچار نقص فنی خواهد شد و در این شرایط است که ضرورت خدمات پس از فروش بیشتر احساس می‌شود.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس تأکید کرد: آیا این درست است که مردم بابت خودوری لوکسی، حدود 200 میلیون تومان پول بپردازند، اما به دلیل نداشتن خدمات پس از فروش ناچار شوند خودرو را در کنار خیابان رها کنند؟

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پایان خاطرنشان کرد: مجلس به‌طور جدی به موضوع واردات خودروهای لوکس و بدون خدمات پس از فروش ورود می‌کند، باید نظارت‌‌ها در این حوزه افزایش یابد.

کد خبر 95228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha