انتشار تیزر جدید از «فردا SX5»؛ شاسی بلند جدید خودروسازی فردا

خودروسازی فردا که در حال حاضر طرح فروش شاسی بلند جدید این شرکت را در دست دارد، تیزری جدید از این خودروی شاسی بلند را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودروسازی فردا که در سال جاری یکی از فعال ترین خودروسازان بخش خصوصی بوده است تیزری جدید از فردا اس ایکس5 را منتشر کرد.

خودروسازی فردا که این برند را با فردا اس ایکس6 به بازار ایران معرفی کرده بود به تازگی شاسی بلند جدید دیگری با نام فردا اس ایکس5 را عرضه کرده است.

این شاسی بلند که هم اکنون نیز شرایط فروش ویژه ای دارد به پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 123 اسب بخار و 150 نیوتن‌متر گشتاور مجهز است.

پیشرانه "SX5" از سری موتور 4A92 کمپانی «میتسوبیشی» است که ساختار MIVEC در آن دیده می‌شود. توان این پیشرانه از طریق جعبه‌دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلوی این کراس‌اوور منتقل می‌شود.

وجه تمایز SX5 و بسیاری از رقبا، داشتن نسل سوم جعبه‌دنده‌های CVT در ساختار فنی خود است که باعث می شود انتقال قدرت با سرعت و هوشمندی بیش‌تر به چرخ‌ها صورت پذیرد.

این خودرو جرم خالص 1350 کیلوگرم را دارد و به‌همین دلیل، می‌تواند در کنار نسل سوم جعبه‌دنده CVT گشتاور خوبی را در شیب‌نوردی به‌نمایش بگذارد.

فردا SX5 از جمله کراس‌اوورهای جدید بازار ایران است که توانسته استانداردهای جدید را پشت سر بگذارد و با اعتبارنامه‌های ECE و ای-مارک قدم در بازار خودرو گذاشته است.

این خودرو به دو کیسه هوای SRS، ترمزهای دیسکی، سامانه ABS، EBD، BAS، سامانه کنترل پایداری ESP و پیشگیری از هرزگردی TCS، کنترل شروع حرکت در سربالایی، فرمان کمکی برقی، کروزکنترل، سنسور پایش فشار باد تایرها، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، سنسور نور، چراغ روزتاب، رینگ آلومینیومی 17 اینچی، تریم داخلی چرم دورنگ، سانروف، تهویه الکتریکی، حالت رانندگی اسپرت و برفی جعبه‌دنده، تعویض دنده تیپ‌ترونیک و... مجهز است.




مشخصات فنی و امکانات فردا اس ایکس5
 

فردا

 

 

فردا اس ایکس5


 

 

در ادامه می توانید تیزر تبلیغاتی این شاسی بلند جدید را تماشا کنید:

کد خبر 130627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha