کامیونت فورس به بازار آمد

مراسم ورود به بازار کامیونت فورس با حضور برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دفتر حمل و نقل وزارت صمت، مدیران گروه بهمن و دیگر فعالان و دست اندرکاران صنعت خودروسازی کشور برگزار شد و این محصول جدید بهمن دیزل به بازار آمد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت بهمن دیزل در مراسمی که در هتل المپیک تهران برگزار شد، کامیونت فورس را در سه مدل شش تن بدون کابین خواب، شش تن و 8.5 تن با کابین خواب دار، به بازار کشور معرفی و عرضه کرد.

 

گزارش تصویری کامل از این محصول را اینجا ببینید

 

کامیونت فورس


بزرگترین سازنده خودروهای تجاری کشور در راستای برنامه های کلان خود با افزایش ظرفیت تولید و ارتقای سطح کیفی محصولات، کامیونت فورس را به عنوان جدیدترین محصول بهمن دیزل به بازار عرضه کرده است.

 

کامیونت فورس


براساس این گزارش، از امکانات رفاهی کامیونت های فورس می توان به چراغ روشنایی روز، کروز کنترل، ترمز ضد قفل، سیستم پایداری، حفظ تعادل در سطوح لغزنده و ترمزهای (EBD+ABS) اشاره کرد.

 

کامیونت فورس



این کامیونت از طراحی زیبایی در داخل کابین بهره می برد و همچنین یک سیستم مالتی مدیا بر روی کنسول میانی این خودرو تعبیه شده است که می تواند وظیفه مسیر یابی را نیز بر عهده گیرد.

 

کامیونت فورس


این گزارش می افزاید کامیونت فورس از یک موتور چهار لیتری 16 سوپاپ توربو دیزل و اینترکولر بهره می برد. این موتور مجهز به سیستم انژکتور برای پاشش سوخت به داخل سیلندر به صورت کانال مشترک از نشان بوش آلمان است و با این قابلیت ها امکان تولید 155 اسب بخار و 491 نیوتن متر گشتاور را دارد.

محصول جدید بهمن دیزل استانداردهای آلایندگی یورو5 را پاس می کند و نیروی تولید شده موتور کامیونت فورس از سیستم کلاچ تک صفحه با مکانیزم بادی روغنی به گیربکسی شش سرعته منتقل می شود که در میان رقبا این جعبه دنده کمتر دیده شده است.

سیستم تولید باد و ترمز و کلاچ در این کامیونت، بادی است و موجب نرم تر عمل کردن کلاچ و بهبود چشمگیر سیستم ترمز گیری و پیشی گرفتن نسبت به سایر رقبا که از سیستم ترمزهای برقی بهره می برند، می شود.

 

مراسم ورود به بازار کامیونت فورس

کد خبر 135554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان باقری ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    0 0
    یکیش رو بدید به من