مکث موتور به نمایشگاه خودرو می آید

یکی از شرکت های حاضر در چهارمین دوره از نمایشگاه خودرو تهران، شرکت مکث موتور است که برنامه ویژه ای برای رونمایی از یک خودروی جدید دارد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران پیش تر قرار بود 26 تا 29 بهمن ماه سال 1400 برگزار شود که به دلیل شیوع سویه امیکرون و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، و همچنین بنا به درخواست مشارکت کنندگان حاضر تاریخ برگزاری آن به تعویق افتاد.

با وجود فروکش کردن بیماری کرونا در سطح کشور، چهارمین نمایشگاه خودرو تهران در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود و این بار میزبان جمع بزرگی از خودروسازان داخلی و شرکای خارجی آنان است.

می توان گفت که چهارمین نمایشگاه خودرو تهران بعد از برگزاری دو دوره رویایی در سال های 1395 و 96 یکبار دیگر در سال جاری می تواند رونق را به بازار خودروی کشور تزریق کند چرا که بر خلاف سومین دوره در سال 1397، اکثر خودروسازان کشور با تمام توان در این نمایشگاه حاضر خواهند شد.

مکث موتور یکی از شرکت هایی است که برای برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو تهران برنامه ریزی زیادی انجام داده تا در سالن اختصاصی شرکت ماموت بتواند پذیرای بازدیدکنندگان نمایشگاه خودرو باشد.

بر اساس اطلاعات موثق از منابع آگاه، مکث موتور در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از یک خودروی جدید رونمایی خواهد کرد که می‌تواند رقیبی بزرگ برای کراس اوورهای 7 نفره بازار خودرو باشد.

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از 27 تا 30 اردیبهشت ماه 1401 در محل نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برپا خواهد شد.

کد خبر 137709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha