کد خبر 105909
۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۳
وجود اتومبیل‌های شعله ور در آفریقای جنوبی

پرشین خودرو: همه می‌دانیم که وجود قانون برای کنترل جرم و جنایات امری ضروری است. مقامات هر سرزمینی بنابر صلاح‌دیدشان قوانینی را تصویب کرده و تمامی شهروندان نیز ملزم به اطاعت از آن‌ها هستند.

به گزارش پرشین خودرو، در آفریقای جنوبی امکان خرید محصولی به نام بلستر Blaster وجود دارد که با نصب آن بر روی اتومبیل‌ها، شعله‌هایی از آتش از اتومبیل خارج می‌شود. بر اساس آگهی‌های تبلیغاتی بلستر‌ها آسیبی به هیچ‌کسی نمی‌رسانند، اما هیچ تضمینی هم در این رابطه وجود ندارد. با همه‌ی این تفاسیر حقیقت چیز دیگری‌ست، زیرا بر طبق آمار‌ها در آفریقا هر سال حدود ۱۳۰۰۰ سرقت از اتومبیل‌ها صورت می‌گیرد. این عدد مربوط به زمانی است که راننده هم در ماشین حضور دارد، در واقع این عدد مربوط به خفت‌گیری از رانندگان است و وجود بلستر‌ها برروی اتومبیل‌ها این امکان را به وجود می‌آورند که راننده بتواند با یک دکمه فرد سارق را زنده زنده بسوزاند. افراد بسیاری معتقدند که مقامات آفریقای جنوبی اجازه می‌دهند تا رانندگان بتوانند بدون هیچ دردسری فرد دیگری را به قتل برسانند. با این حال هنوز هم نصب بلستر‌های آتشین در آفریقای جنوبی قانونی است.

 

خودرو

 

-راندن تانک در انگلستان

از نظر قانونی در انگلستان هیچ منعی برای راندن تانک توسط شهروندان وجود ندارد. شاید شنیده باشید که در برخی نقاط آمریکا برای سرگرم شدن گردشگران به آن‌ها اجازه‌ی راندن خودرو‌های زرهی را می‌دهند، اما بازهم کسی اجازه‌ی رانندگی در ملاعام با تانک را در آمریکا ندارد. در انگلستان این امکان وجود دارد که علاقه‌مندان مسیر‌های روزانه‌ی خود را هم با تانک طی کنند. حالا تصور کنید که آیا حاضر هستید فرزندانتان را با تانک به مدرسه برسانید یا با تانک غول‌پیکرتان به سوپر مارکت بروید؟

تنها نکته‌ای که تانک سواران باید آن را رعایت کنند، غیرفعال کردن سلاح یا همان توپِ تانک است. با این حال اگر سلاح را از کار بیندازید، اجازه خواهید داشت در سراسر انگلستان بدون هیچ مشکلی تردد کنید.

 

 

تانک

 

کد خبر 105909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha