خیابانی عجیب برای عبور معتادان به گوشی تلفن همراه

پرشین خودرو: اعتیاد به تلفن همراه و حواس پرتی که نتیجه سرگرم شدن طولانی مدت با آن است، معضل جدی برخی از جوامع امروزی به شمار می‌رود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه،  اعتیاد به تلفن همراه و حواس پرتی که نتیجه سرگرم شدن طولانی مدت با آن است، معضل جدی برخی از جوامع امروزی به شمار می‌رود.

بسیاری از افراد در مشاغل و حرفه‌های مختلف بیش از سایرین با تلفن همراه خود سر و کار دارند و گاهی مجبور هستند که بیشترین زمان خود را در طول شبانه روز با گوشی تلفن همراهشان سر کنند.

برخی دیگر نیز به دلیل بیکاری و نداشتن برنامه ریزی درست و مناسب برای زندگی خود، مدت قابل توجهی از ساعات بیداری خود را با سرگرم شدن در تلفن همراه و برنامه‌های جانبی آن می‌گذرانند و این دسته هم به نوعی معتاد به تلفن همراه و سرک کشیدن مداوم و مستمر در برنامه‌های آن شده‌اند.

گاهی عده‌ای از افراد ساعت‌های طولانی را با تلفن همراه خود سرگرم شده و از مابقی کارهای ضروری زندگی غافل می‌شوند و حتی مشاهده شده است که در بعضی مواقع تعدادی از افراد به دلیل اینکه دائم در صفحه گوشی نگاه می‌کنند با خودروهای خیابان و موانع پیاده روها تصادف کرده و آسیب دیده‌اند.

در کشور چین به دلیل بالا بودن آمار آسیب دیدگی افراد در نتیجه نگاه مستمر در گوشی تلفن همراه شخصی خود، خیابانی با علائم و نشانه‌های خاص هشدار دهنده را ویژه این اشخاص طراحی و بهره‌برداری کرده‌اند. تصویری از این خیابان عجیب را در ادامه مشاهده کنید.

کد خبر 106152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha