وظیفه دارم از زیرِ زمین هم لنت و چرخ تأمین کنم

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری تهران گفت: وظیفه من این است که از زیرِ زمین هم که شده چرخ لنت و دیگر قطعات لازم برای مترو را تامین کنم.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، سوژه مطرح شده  بروز مشکلات پیاپی در مترو تهران و عدم احترام به مسافران، خرابی مکرر متروها، عدم تعمیر متروهای خراب شده و حذف آنها از چرخه حرکت و عدم رعایت زمان بندی و تامین مناسب واگن از مواردی است که در  برای پیگیری مطرح شده است.

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران  اظهارداشت: ۲۱۰ کیلومتر مترو در تهران احداث شده است که ۲۰۰۰ اعزام قطار در طول روز دارد اگر یکی از اعزام‌ها متوقف شود خط مسدود خواهد شد و با مشکلات دیگری نیز مواجه خواهیم بود.

نوبخت بیان داشت: در مدت اخیر سر فاصله خطوط ۱ ۲ و ۴ مترو به ۴ دقیقه کاهش یافته است و ۳۰ درصد افزایش ظرفیت مترو داشته‌ایم. این میزان افزایش حرکت در مترو تنها حرف نیست بلکه با یک اقدام مهم و همچنین تلاش‌های پرسنل مترو به این میزان رسیده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: ما نگاهی نیز به خط ۶ و ۷ مترو داریم و به دنبال تامین قطارهای این خطوط هستیم تا پس از راه اندازی با مشکلی مواجه نشویم.

وی گفت: مترو نیز مانند دیگر وسایل خراب می‌شود و با مشکلاتی نیز مواجه خواهد شد ولی سعی ما این است که وسایل مترو را به خوبی نگهداری کنیم تا با مشکلی مواجه نشویم.در مترو وسایل الکترونیکی بسیاری وجود دارد که اگر یکی از این سیستم ها خراب شود قطار متوقف خواهد شد.

 

مترو

 


نوبخت بیان داشت: مشکلی که روز گذشته در خط ۳ مترو نیز اتفاق افتاد و ۴۰ دقیقه این خط مسدود شده بود به دلیل مشکل فنی بود که با تلاش پرسنل مترو مشکل برطرف و خط به حالت عادی بازگشت. زمانی‌که خط مسدود است که بعضی از قطارهای مترو به دلیل جلوگیری از ترافیک خط بعضی از ایستگاه ها را باید رد کنند و این موضوع در شبکه حمل و نقل ریلی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: اروپا چین و ژاپن نیز از این موارد مستثنا نیستند بلکه مترو پروتکل خاص خود را دارد و ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از این مشکلات احتمالی پیشگیری کنیم.

وی گفت: در حال حاضر روزانه تاخیرهای مترو را کنترل می کنیم و شرایطمان نسبت به امکاناتمان مطلوب است.

نوبخت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تحریم‌ها نیز در تامین قطعات مترو تاثیر گذار بوده است گفت: این موضوع به درد مسافر نمیخورد من موظف به ارائه خدمات هستم و هرشب قطارهای مترو سرویس می‌شوند و ایستگاههای مترو نیز نظافت خواهند شد.

وی افزود همه این موارد باید فعال باشند تا یک مسافر داخل ایستگاه شود و پس از طی مسافت از ایستگاه خارج شود. ما یک سازمان وظیفه محور هستیم.

نوبخت افزود: وظیفه من این است که از زیر زمین هم که شده چرخ لنت و دیگر قطعات لازم برای مترو را تامین کنم و باید مردم را امیدوار کنیم نه اینکه دلهره به مردم بدهیم.

کد خبر 106197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha