میتسوبیشی با یک شاسی بلند الکتریکی به ژنو می رود

پرشین خودرو: شاسی بلندهای بیشتر، سیستم های محرک الکتریکی، تکنولوژی های بیشتر و همچنین وزن کمتر، آینده میتسوبیشی را تشکیل خواهد داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کمتر از یک ماه دیگر یعنی در تاریخ 5 مارس 2019 میلادی نمایشگاه بین المللی ژنو به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نمایشگاه صنعت خودروسازی در جهان، کار خود را در کشور سوئیس آغاز خواهد کرد و بسیاری از شرکت‌های بزرگ خودروسازی سورپرایزهای ویژه خود را برای معرفی در این نمایشگاه آماده می‌کنند. شرکت خودروسازی میتسوبیشی می تواند یکی از آنان باشد که اخیرا اعلام کرده است در نمایشگاه بین المللی ژنو 2019، یک خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی رونمایی خواهد کرد، اما یک خودروی شاسی بلند کانسپت که هنوز صحبتی از برنامه توسعه و تولید آن نشده است.

به گفته منابع خبری، شرکت خودروسازی میتسوبیشی در روزهای آغازین نمایشگاه بین المللی ژنو 2019 یک خودروی شاسی بلند مفهومی تحت عنوان Engelberg Tourer رونمایی خواهد کرد که با ظاهری کاملا جدید در غرفه میتسوبیشی حاضر خواهد شد. این خودرو محرکی برای طراحی جدید میتسوبیشی و محصولات آینده این شرکت خواهد بود و تمرکز نسل بعد محصولات میتسوبیشی بر روی سیستم های محرک الکتریکی پیشرفته را نشان خواهد داد و به ما می گوید که شرکت خودروسازی میتسوبیشی در آینده به دنبال شاسی بلند های بیشتر، سیستم های محرک الکتریکی بیشتر، تکنولوژی های جدید و همچنین وزن کمتر محصولات خود است تا موفقیت این شرکت را تضمین کند.

علاوه بر این، احتمال معرفی شاسی بلند Engelberg Tourer به همراه یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی هم وجود دارد که دارای مجموعه باتری های بزرگ‌تر بوده و می‌‌تواند محدوده حرکت بیشتری نسبت به شاسی بلند پلاگین هیبریدی اوتلندر داشته باشد. بویژه اینکه شاسی بلند پلاگین هیبریدی اوتلندر از سال 2013 میلادی فعالیت خود را در بازار دنبال می کند و در این چند سال تغییرات اندکی دریافت کرده است تا مشتریان خود را راضی نگه دارد، اما میتسوبیشی با داشتن یک خودروی شاسی بلند پلاگین هیبریدی جدید می‌تواند بازار وسیع‌تری داشته باشد.

کد خبر 109744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha