تولید پیکاپ رنو داستر از سوی رنو تایید شد

پرشین خودرو: داچیا رنو در حال کار بر روی نسخه پیکاپ از خودروی نسل دوم رنو داستر است و انتظار می رود که تا پایان امسال از راه برسد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در ماه های گذشته کمپانی خودروسازی رنو و داچیا در یک رویداد اختصاصی برخی از محصولات خود را معرفی کردند که در بین آنان یک خودروی پیکاپ از رنو داستر نسل دوم هم دیده می شد و توانست توجه بسیاری از فعالان صنعت خودروسازی را به خود جلب کند. هرچند پیش از این شرکت خودروسازی رنو برای بازار آمریکای جنوبی "رنو داستر Oroch" را آماده و عرضه کرده است.

 

پیکاپ داستر



حال شرکت خودروسازی رنو تایید کرده است که این شرکت با همکاری داچیا در حال توسعه پیکاپ رنو داستر بوده و انتظار می رود که تا قبل از پایان سال جاری میلادی توسعه آن به پایان رسیده و برای عرضه در بازارهای اروپایی وارد چرخه تولید شود که درست همانند کراس اوور "داچیا داستر" و دیگر محصولات این شرکت، تبدیل به ارزان ترین خودروی پیکاپ خواهد شد.

 

پیکاپ داستر



هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات این خودروی پیکاپ ارائه نشده است و باید تا پایان توسعه و تولید این اتومبیل صبر کنیم، اما می‌توان انتظار داشت که باتوجه به پلتفرم مشترک این خودرو با نسخه کراس اوور از پیشرانه های مشابه یعنی "1.5 لیتری دیزلی" و "1.3 لیتری بنزینی" استفاده خواهد شد و عملکرد بهتری نسبت به خودروی "داچیا داستر Oroch" خواهد داشت که در حال حاضر به عنوان یک خودروی پیکاپ در بازارهای آمریکای جنوبی فروخته می شود.

کد خبر 109829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha