کد خبر 112724
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
تردد 11 میلیون خودرو در سمنان

پرشین خودرو: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: سامانه‌های تردد شمار استان در طول فروردین ۱۰ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۴۰۰ خودرو را ثبت کردند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر،احسان منصور کیایی ضمن بیان اینکه مجموع تردد خودرو ثبت شده در سامانه‌های تردد شمار استان سمنان تا ۱۵ فروردین ماه ۱۰ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۴۰۰ تردد بوده است، تاکید کرد: یکی از اقدامات مهم در سالجاری تجهیز راه‌های استان به سامانه‌های تردد شمار بود.

وی افزود: ویژگی این تردد شمارها، ارائه اطلاعات مفید از ترددها، بیشترین ترددها و مسافت‌ها، تردد خودروهای نقلیه عمومی، سنگین و … و همچنین شناسایی کریدورها است که این داده‌ها برای برنامه ریزی مؤثر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان همچنین درباره تردد در ۹ محور ورودی استان توضیح داد: از آغاز طرح نوروزی یعنی بیست و پنجم اسفندماه ۹۷ تا پایان پانزدهمین روز از فروردین ماه ۹۸، تقریباً ۹۹۹ هزار تردد در این ۹ محور ثبت شد.

منصور کیایی با بیان اینکه در طول نوروز ۹۸ هفت هزار و ۷۰۰ سفر در داخل استان سمنان رخ داده است، بیان کرد: مجموع مسافر جابجا شده در بخش جاده‌ای استان طی این ایام، ۶۶ هزار و ۳۵۵ نفر بود.

کد خبر 112724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha