کد خبر 120254
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
کانادا هم سوپرکار معرفی کرد + عکس

پرشین خودرو: با رعایت استانداردهای جاده ای، کانادا هم سوپرکار اختصاصی خودش را رو کرد تا در باشگاه تولیدکنندگان خودروی سوپراسپرت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این خودروی سوپراسپرت عجیب و غریب به تازگی با نام CB7R رونمایی شده است و محصول یک شرکت کانادایی با نام Felino خواهد بود. هدف از طراحی و ساخت این خودرو در درجه اول تجربه رانندگی با یک خودروی اسپرت واقعی خواهد بود و در درجه دوم، این خودروساز کانادایی انتظار دارد تا بتواند با خودروسازان بزرگ جهانی و خودروهای سوپراسپرت سطح بالا رقابت کند.

 



ناگفته نماند که پیش از این شرکت مذکور یک خودروی سوپرکار دیگر با نام CB7 معرفی کرده بود و محصول جدید این شرکت، د رواقع یک نسخه بروزرسانی شده از همین محصول به شمار خواهد رفت که یک پسوند جدید R انتهای نام خود دریافت کرده و به معنی "Road" خواهد بود، زیرا این خودرو استانداردهای لازم برای حضور در جاده های عمومی را دریافت کرده و می تواند به یک خودروی سوپرکار سرسخت بدل شود.

 



این خودروی سوپرکار یک پیشرانه هشت سیلندر 7 لیتری در اختیار دارد که می تواند خروجی قدرت 700 اسب بخاری و حداکثر گشتاور 786 نیوتن متری داشته باشد که با هدایت آن به چرخ ها، حداقل شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیه بدست می آید. برای مهار نیروی موتور در بهترین حالت، از دیسک های 390 میلی متری و 6 پیستون مهار کننده در جلو و همچنین دیسک ترمز 378 میلی متری با چهار پیستون مهار کننده در عقب استفاده شده است. به لطف استفاده مخلوط از فیبرکربن و مواد کامپوزیتی برای بدنه اتومبیل، حداقل وزن خشک آن به چیزی حدود 1135 کیلوگرم رسیده است که به صورت یکسان بین دو محور جلو و عقب به صورت 50/50 تقسیم خواهد شد.

 



اطلاعات کامل و یا قیمت نهایی این خودرو پس از راه اندازی در اواخر سال جاری ارائه می شود، اما پیش بینی قیمت ها برای مدل پایه بر روی 360 هزار دلار تا 660 هزار دلار برای نسخه کامل آن خواهد بود.

کد خبر 120254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha