مشخصات فنی و تجهیزات هایما S7 پلاس به روزرسانی شد

به دنبال تولید دوباره و فروش هایما S7 پلاس در ایران خودرو، مشخصات فنی و تجهیزات این خودرو اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هایما S7 پلاس (اس 7) خودرویی شاسی بلند، با ظاهر و تجهیزات مناسب است. این خودرو دارای طراحی نسبتاً مدرن، اتاق جادار برای سرنشینان و تجهیزات رفاهی و ایمنی كامل، برگرفته از فن آوری مزدا است.

S7 یكی از پرفروش ترین محصولات شركت هایما درسال 2013 بوده كه توانسته با بهره‏ گیری از امكانات و تجهیزات به ‏روز، جایگاه مناسبی را در بازار رقابتی به خود اختصاص دهد.

هایما در سال 1992 توسط بخش خصوصی و با همکاری و مشارکت شرکت مزدا تاسیس شد و در سال 2006 سهم مزدا به شرکت خودروسازی FAW انتقال یافت كه سومین شركت برتر در سال 2013 به لحاظ تعداد تولید در كشور چین است. این خودرو با مشاركت شركت هایما در ایران خودرو خراسان به تولید می رسد.

در جدول زیر مشخصات فنی هایما اس 7 پلاس را با یکدیگر مرور می کنیم:


مشخصات فنی هایما اس 7 پلاس
 

با توجه به استقبال از این خودرو، گروه صنعتی ایران‏ خودرو اقدام به عرضه هایما S7 با موتور پرقدرت توربوشارژ کرده كه تجهیزات كامل تری نیز نسبت به مدل S7 با موتور دو لیتر دارد.

در خصوص مهم ترین ویژگیهای خودرو هایما اس7 (S7) می توان به كیسه هوای راننده و سرنشین جلو و جانبی (مجموعا چهار عدد)، غربیلك فرمان و صندلی های چرمی، صندلی راننده هشت حركته برقی و صندلی شاگرد چهار حركته دستی، سان روف برقی، سیستم تهویه اتوماتیك، دكمه روشن / خاموش و ورود بدون كلید، آینه های جانبی برقی تاشونده راهنمادار، صفحه نمایش لمسی همراه با پورت USB، نمایشگر باد لاستیك(TPMS)، گیربكس شش سرعته اتوماتیك، دوربین 360 درجه، ترمز ضد قفل ABS،‌ سیستم توزیع متعادل نیروی ترمز EBD، سیستم كنترل پایداری الكترونیكی ESP، سیستم كمكی حركت در سربالایی HSA و سیستم كنترل كششTCS اشاره کرد.

علاوه بر این در نسخه جدیدی از این خودرو با استفاده از تكنولوژی روز گامی برای پاسخگویی به تغییرات سریع سلایق مشتریان و افزایش رضایتمندی ایشان برداشته شده و بهبودهایی در این خودرو ایجاد شده است. در این نسخه جدید با نام S7 پلاس، فضای داخل كابین ارتقاء یافته و تغییرات مطلوب و مورد انتظار مشتریان از جمله بهبود سیستم مالتی مدیا، تغییر روكش صندلی ها و تزئینات به روز با رنگ بلك پیانو به اجرا درآمده است.

مدل پلاس از لحاظ ظاهر بیرونی تفاوتی با هایما S7 توربو ندارد.

 

هایما S7 پلاس

 

هایما اس 7 پلاس

 

هایما اس 7

 

هایما S7

کد خبر 132952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha