کد خبر 13301
۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۴
استیضاح غضنفری مطرح نیست

پرشین خودرو: نماینده مردم اسدآباد با بیان اینکه قرار است وزیر صنعت و معدن تنها به سوالات نمایندگان پاسخ ‌دهد، افزود: بحثی در رابطه با استیضاح وی مطرح نیست.

به گزارش «پرشین خودرو»، بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخبار مطرح شده در مورد استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: اساسا قرار نیست چنین استیضاحی مطرح شود. وی افزود: تعدادی از نمایندگان سؤالاتی را از آقای غضنفری دارند که قرار است با دعوت از غضنفری در کمیسیون، وی به سؤالات نمایندگان پاسخ دهد و اگر نمایندگان از پاسخ‌های غضنفری قانع نشدند این سؤالات در صحن علنی مطرح شود. نعمتی محور سؤالات نمایندگان از غضنفری را موضوع گرانی‌ها و تورم موجود در کشور عنوان کرد. درحالی نماینده مردم اسدآباد از مطرح نبودن استیضاح غضنفری خبر می دهد که ورز گذشته نماینده مردم قصر شیرین از کلید خوردن استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیش از ۲۰ امضا خبر داد. سیدفتح‌الله حسینی نماینده مردم قصر‌شیرین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس از کلید خوردن استیضاح مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت ‌خبر داد و ناتوانی وزیر در کنترل بازار را علت اصلی این استیضاح برشمرد. وی افزود: همه می‌دانیم که تحریم‌ها از اول انقلاب وجود داشته و این دلیل نمی‌شود که اگر توان اداره بازار را نداریم، بگوییم علتش تحریم است. حسینی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲۰ نفر استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را امضا کرده‌اند، ‌گرانی‌های موجود در جامعه و مشکلات به وجود آمده برای مردم را از‌ محورهای استیضاح غضنفری ذکر کرد و ‌اظهار داشت: ‌در چارچوب قانون به دنبال استیفای حق مردم هستیم چرا‌که این انقلاب متعلق به مردم است و مردم نباید اینقدر متحمل سختی شوند. این نماینده در پایان اضافه کرد: مسئولین باید در کنترل بازار سنگ تمام بگذارند چرا‌که مردم و نمایندگان نسبت به این مسئله دغدغه جدی دارند.
کد خبر 13301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاسر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    0 0
    سلام فکر میکنم نمایندگان محترم افت ارزش ریال در برابر دلار را فرموش فرمودنند که ارزش پول ملی ما نصف شده است و باعث اکثر گرانی ها این مسئله و تحریمهاست نه آقای غضنفری بلکه تا زمانی که اقصاد سر و سامان نگیرد هیچ کسی توانایی کنترل بازار را نخواهد داشت...