روابط عمومی سازمان استاندارد از توقف تولید پراید باخبر است!؟

آخرین توئیت سرپرست روابط عمومی سازمان ملی استاندارد و اشاره به توقف چندماهه تایید نوع پراید و چند خودروی دیگر این شائبه را ایجاد می‌کند که روابط عمومی سازمان مورد اشاره از پایان تولید پراید و برچیده شدن خط تولید پراید در گروه خودروسازی سایپا ناآگاه است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سازمان ملی استاندارد در هفته‌های اخیر با توقف شماره‌گذاری محصولات یکی از خودروسازان داخلی و ممنوع کردن صادرات خودروهای این شرکت بدون اعلام دلایل و پاسخ‌گویی به شبهات، یکی از خبرسازترین سازمان‌ها در حوزه خودرو بود.

حاشیه‌سازی سازمان استاندارد با اتکا به استانداردهای اجباری از روز گذشته و با توئیت سرپرست روابط عمومی این سازمان، وارد دوره جدیدی شد.

مصطفی آجرلو سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان ملی استاندارد در یکی از آخرین توئیت‌های مرتبط با صنعت خودرو نوشته است:

«سازمان ملی استاندارد ایران به خودروهای برند، بر اساس پارامترهای منطبق، تائیدیه می دهد. ‏این سازمان، با واردات میلیون‌ها خودرو ایمن، کیفی و استاندارد موافق است. ‏تائید نوع پراید و چند خودروی مشابه ماه‌هاست که متوقف است. استانداردسازی یکی از وظایف سازمان مردم بدون حاشیه سازی است.»

نکته عجیب در توئیت سرپرست روابط عمومی سازمان استاندارد، به پاراگراف آخر و اشاره وی به توقف تایید نوع پراید در کنار چند خودروی دیگر بازمی‌گردد.

نوع نوشتار وی این شائبه را ایجاد می‌کند که روابط عمومی سازمان ملی استاندارد از پایان تولید پراید در گروه خودروسازی سایپا خبر ندارد و گمان می‌کند که خودروی پراید به دلیل عدم دریافت تایید نوع متوقف شده است.

توئیت مصطفی آجرلو این گونه القا می‌کند که پراید با پاس کردن استانداردهای موردنظر سازمان باز هم به خط تولید بازمی‌گردد در حالی که تولید پراید به پایان رسیده و جشنی نیز به همین مناسبت با حضور معاون اول رئیس جمهور وقت برپا شده و آخرین پراید نیز راهی موزه شد.

فاکتورکردن توقف تایید نوع پراید برای مردم آن‌هم ماه‌ها پس از پایان تولید این خودروی پرحاشیه از عجایب ریاست تیم اسلام‌پناه بر سازمان استاندارد است.

سرپرست روابط عمومی سازمان ملی استاندارد اگر واقعا تمایل به روشن‌گری در حوزه خودرو دارد بد نیست به اعلام دلایل توقف و ازسرگیری چندباره صادرات خودروهای یکی از خودروسازان داخلی در سال جاری بپردازد یا حداقل از کارشناسان این معاونت بخواهد پاسخ‌گوی تماس خبرنگاران حوزه خودرو باشند.

اطلاع‌رسانی توئیتری آن‌هم در حوزه‌ای مانند خودرو بیش از آن‌که راه‌گشا باشد، حاشیه‌ساز است. مصداق آن‌هم توئیت اخیر سرپرست روابط عمومی سازمان ملی استاندارد است که شبهه ناآگاهی سازمان از پایان تولید پراید و برچیده شدن خط آن در گروه خودروسازی سایپا را به مخاطب القا می‌کند.

کد خبر 143059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha