آرین موتور کدام خودروهای میتسوبیشی را وارد می‌کند!؟

آرین موتور پویا با نام میتسوبیشی برای ما یادآور خاطره واردات خودروهای این برند ژاپنی پیش از ممنوعیت واردات خودرو در سال ۱۳۹۶ است. آرین موتور پویا در دور جدید واردات خودرو قرار است سه مدل از خودروهای میتسوبیشی را به بازار عرضه کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در سال‌هایی که واردات خودرو آزاد بود، آرین موتور پویا اقدام به واردات و عرضه خودروهای میتسوبیشی به ایران می‌کرد.

میتسوبیشی اوتلندر، میتسوبیشی لنسر، میتسوبیشی میراژ و میتسوبیشی ASX از خودروهایی بود که توسط آرین موتور وارد بازار کشور شد.

میتسوبیشی اولندر هیبریدی نیز آخرین خودرویی بود که پیش از ممنوعیت واردات خودرو در سال ۱۳۹۶ توانست به تعداد محدودی وارد کشور شود.

در سال جاری و پس از گشایش‌هایی که در واردات خودرو اتفاق افتاد، خوشبختانه آرین موتور پویا نیز موفق به دریافت مجوز واردات برخی خودروهای میتسوبیشی شده است.

بر اساس شنیده‌های موثق خبرنگار پرشین خودرو از برخی منابع مطلع از روند واردات خودرو، مراحل ثبت سفارش سه مدل خودرو میتسوبیشی توسط آرین موتور پویا طی شده است.

آرین موتور پویا قرار است سه خودرو میتسوبیشی اوتلندر، میتسوبیشی ASX و میتسوبیشی اکلیپس کراس را به کشور وارد کند.

اگر اتفاق خاص و پیش‌بینی نشده‌ای در مسیر واردات رخ ندهد، شاهد عرضه خودروهای میتسوبیشی در آینده نزدیک خواهیم بود.

به واسطه فعالیت رسمی آرین موتور در عرضه خدمات پس از فروش میتسوبیشی در سال‌های گذشته، این خودروها در صورت ورود به کشور از جمله خودروهایی است که نگرانی بابت دریافت خدمات پس از فروش رسمی را نخواهد داشت.

میتسوبیشی ASX
میتسوبیشی ASX
میتسوبیشی اوتلندر
میتسوبیشی اوتلندر
میتسوبیشی اکلیپس کراس
میتسوبیشی اکلیپس کراس

کد خبر 144248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha