کد خبر 35095
۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
بهترین خانوادگی های کم مصرف آمریکا

پرشین خودرو: خودروهای سواری وسبک و خانوادگی همیشه جزو پرطرفدارترین خودروها در بین خریداران بوده اند و موفقیت یا عدم موفقیت یک شرکت بستگی مستقیم به فروش این بخش از خودروهای خود دارد.

به گزارش «پرشین خودرو»، با افزایش قیمت بنزین، در هر نقطه‌ای از جهان رانندگان احساس فشار بیشتری بر روی خود و البته جیب خود می‌کنند. در این مطلب یک لیست ۱۰ تایی از خودروهای سواری و سبک غیر هیبریدی با مصرف سوخت کارآمد و اقتصادی در آمریکا را معرفی می‌کنیم که این روزها انتخاب خوبی در این بازار تبدیل شده‌اند!

2015-Chrysler-200S
۲۰۱۵ Chrysler 200

خودروساز آمریکایی کرایسلر از مدل جدید ۲۰۰ خود توانسته است در لیست ما جای گیرد که یک مدل جذاب سدان چهاردرب است که دارای یک طراحی جذاب و کارایی قابل ملاحظه است. این خودرو با یک موتور ۲٫۴ لیتری تایگرشارک دارای یک موتور چهارسیلندر و گیربکس اتوماتیک نه سرعته به صورت استاندارد است.
کرایسلر ۲۰۰ دارای متوسط مصرف سوخت ۲۳ مایل در هر گالن شهر و ۳۶مایل در هر گالن در بزرگراه است که به طور متوسط رقم مصرف سوخت ۲۸ مایل در هرگالن را برای این خودرو رقمزده است که قابل تحسین است.

2014-Toyota-Camry
۲۰۱۴ Toyota Camry

به گزارش خودروسازی، مدل جدید پرفروش ترین خودرو تاریخ تویوتا در مکان نهم لیست ما قرار گرفته است که نسخه غیر ترکیبی آن دارای یک موتور ۲٫۵ لیتری چهارسیلندر با قدرت پیشرانه ۱۷۸ اسب بخاری و ۱۷۳ پوند بر فوت نیروی گشتاور است که یکگیربکس شش سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت را بر عهده گرفته است.
در ضمن این خودرو دارای بهره وری سوخت ۲۵ مایل در هر گالن در شهر و ۳۵ مایل در هر گالن در جاده است که به طور متوسط دارای مصرف سوخت ۲۸ مایل در هر گالن است که دارای مصرف سوخت همانند محصول کرایسلر است که در زیر هود خود دارای قدرت پیشرانه ۲۶۸ اسب بخاری و ۲۴۸ پوند بر فوت نیروی گشتاور است.

2015-Chevrolet-Malibu
۲۰۱۵ Chevrolet Malibu

شورلت مالیبو به سختی توانست کراس اورedges را از لیست ۱۰ تایی ما با بروز رسانی سیستم موتوری خود پشت سرگذارد که به طور متوسط مصرف سوخت ۲۹ مایل در هر گالن را ارائه می‌دهد که این رقم از مصرف سوخت ۲۵ مایل در هر گالن در شهر و ۳۶ مایل در هر گالن در بزرگراه حاصل شده است.
مدل پایه مالیبو دارای یک موتور ۲٫۵ لیتری چهارسیلندر است که بدین ترتیب دارای قدرت پیشرانه ۱۹۶ اسب بخاری و ۱۹۱ پوند بر فوت نیروی گشتاور است که البته مدل قدرتمند تر ۲٫۰ لیتری توربو نیز در پیش روی خریداران است که قدرت پیشرانه ۲۵۹ اسب بخاری و ۲۹۵ پوند بر فوت نیروی گشتاور را رقم زده است.

2015-Hyundai-Sonata
۲۰۱۵ Hyundai Sonata

مدل محبوب هیوندای سوناتا برای سال ۲۰۱۵ بروز رسانی‌هایی را دریافت کرده است که دارای یک ظاهر بیرونی جدید با یک فضای داخلی تجدید نظر شده با ویژگی و امکانات بیشتر است.
سوناتا ۲۰۱۵ دارای یک موتور ۲٫۴ لیتری چهارسیلندر با قدرت پیشرانه ۱۸۴ اسب بخاری و ۱۷۸ پوند بر فوت نیروی گشتاور است که وظیفه انتقال نیرو را به یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک سپرده است.
سیستم پیشرانه این خودرو دارای متوسط مصرف سوخت ۲۹ مایل در هر گالن است که از مصرف سوخت ۲۵ مایل در هر گالن در شهر و ۳۷ مایل در هر گالن در بزرگراه حاصل شده است.
البته قرار است نسخه اقتصادی تر سوختی با سازگاری با محیط زیست نیز در تابستان عرضه خواهد شد که دارای یک موتور توربو ۱٫۶ لیتری با سیستم انتقال قدرت هفت سرعته کلاج دوگانه است که انتظار می‌رود دارای متوسط مصرف سوخت ۳۲ مایل در هر گالن است.

2015-Ford-Fusion
۲۰۱۴ Ford Fusion

یکی از شیک ترین و ماندگارترین خودروهای فورد مدل فیوژن است که دارای یک پنجره مشبک الهام گرفته از آستون مارتین است که با سیستم داینامیک اسپرت و اکوبست یک خودرو لذت بخش و البته بسیار صرفه جو را برای خریداران خود رقم زده است.
برای مدل ۲۰۱۵،نیز فورد فیوژن دارای یک موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ چهارسیلندر است که قدرت پیشرانه ۱۸۱ اسب بخاری و ۱۸۵ پوند بر فوت نیروی گشتاور است که با مصرف سوخت اقتصادی با فناوری شروع/توقف دارای متوسط مصرف سوخت ۲۵ مایل در هر گالن در شهر و ۳۷ مایل در هر گالن در بزرگراه است تا دارای میانگین مصرف سوخت ۲۹ مایل در هر گالن باشد.
اگر می‌خواهید خودرو شما دارای قدرت بیشتر و بهره وری بیشتر است یک موتور بزرگتر اکوبست ۲٫۰ لیتری انتظار شما را می‌کشد که دارای قدرت پیشرانه ۲۴۰ اسب بخاری است که البته اگر بهره وری بیشتر مدنظر شما است فورد یک نسخه ترکیبی و همچنین یک نسخه الکتریکی را نیز در برنامه خود دارد.

2015-Subaru-Legacy
۲۰۱۵ Subaru Legacy

اگر یک محصول از سوبارو شایسته تقدیر باشد بدون شک آن مدل Legacy است که این برند تجاری این خودرو را با سیستم تمام محور و موتورهای بوکسر عرضه میکند.
نسل جدید Legacy دارای یک موتور ۲٫۵ لیتری چهارسیلندر با مصرف سوخت ۲۶ مایل در هر گالن در شهر و ۳۶ مایل در هر گالن در بزرگراه است که به صورت میانگین دارای مصرف سوخت ۳۰ مایل در هر گالن است که برای یک خودرو تمام فصل رقم بدی نیست .
قدرت پیشرانه ۱۷۵ اسب بخاری به همراه ۱۷۴ پوند برفوت نیروی گشتاور نیز از جمله سایر مشخصات این خودرو دوست داشتنی است.

2015-Honda-Accord
۲۰۱۴ Honda Accord

خودرو بعدی در لیست ما که همیشه حضوری فعال در لیست برترین‌ها دارد سدان محبوب هوندا آکورد است که دارای یک موتور ۲٫۴ لیتری چهارسیلندر وسیستم گیربکس متغیر است که در مدل‌های LX, EX و EX-L شاهد قدرت پیشرانه ۱۸۵ اسب بخاری و ۱۸۱ پوندبر فوت نیروی گشتاور است در حالی که نسخه اسپرت دارای قدرت و چالاکی بیشتر است.
آکورد دارای متوسط مصرف سوخت ۲۷ مایل در هر گالن در شهر و ۳۶ مایل در هر گالن در بزرگراه و ۳۰ مایل در هر گالن به صورت میانگین است.

2015-Volkswagen-Passat
۲۰۱۵ Volkswagen Passat TDI

وسرانجام بیشترین بهره وری سوخت برای یک خودرو غیر برقی مربوط به یک خودرو فوق العاده از فولکسواگن را به خدمت شما معرفی می‌کنیم که دارای متوسط مصرف سوخت۳۱ مایل در هر گالن در شهر و ۴۳ مایل در هر گالن در بزرگراه است که به طور میانگین دارای متوسط مصرف سوخت ۳۵ مایل در هر گالن است. در زیر هود این خودروشاهد یک موتور ۲٫۰ لیتری بنزینی با قدرت پیشرانه ۱۴۰ اسب بخار و ۲۳۶ پوند بر فوت نیروی گشتاور هستیم.
مدل‌های مجهز به گیربکس اتوماتیک ۶ دنده دارای متوسط مصرف سوخت ۳۰ مایل در هر گالن در شهر و۴۰ مایل در هر گالن در بزرگراه وبه صورت میانگین ۳۴ مایل در هر گالن است.

کد خبر 35095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha