صنعت خودرو هم از مابه التفاوت سوخت سهم دارد

پرشین خودرو: معاون رئیس جمهوری گفت: تا پایان سال 200 میلیارد تومان از بابت پرداخت مابه‌التفاوت سوخت به واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود که به صنعت خودرو نیز از این تسهیلات پرداخت خواهد شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، محمدباقر نوبخت، با بیان این مطلب درباره حضور خود در صنعت خودروسازی اظهار داشت: مردم از صنعت خودرو انتظار محصولاتی با کیفیت بیشتر و قیمت مناسب‌تری دارند و به هر دلیلی این صنعت این توقع را پاسخ نگفته است. وی با تاکید بر اینکه دولت هم به دنبال حمایت از مصرف‌کننده و هم تولیدکننده است، اضافه کرد: ما به دنبال این هستیم که مطالبات مردم را به خودروسازان منتقل کرده و مشکلات آنها را هم بشنویم. نوبخت افزود که در جلسه دیروز، من همین کار را کردم. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خاطرنشان کرد: ما باید توجه کنیم که صنعت خودرو صنعت بزرگی است و اگر این صنعت حرکت کند کل اقتصاد حرکت می‌کند بنابراین ما باید به این صنعت کمک کنیم البته با این فرض که خودروسازان هم باید به دنبال افزایش کیفیت محصولات خود و ارائه آنها با قیمت مناسب باشند.
کد خبر 49902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • توانایی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    2 0
    چه سهمی دارد؟ با این مصرفی که این خودرو ها دارند! آیا به نظر شما سهمی هم شامل حالشان می شود؟! واقعاً بایستی برای این کشور با این همه امکانات و منابع تاسف خورد که دست چه کسانی افتاده است. کجایی که آبروی این دیار را بهش برگردانی!
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    جالبه پول مابه التفاوت سوخت را یارانه میدهیم به خودروسازها تا اونها خودروهایی بسازند که دو برابر استاندارد جهانی مصرف سوخت داشته باشه تا مابقی در آمد کشور هم با این ماشینای پر مصرف سوخت بشه بره هوا !!!!؟