صادرات محصولات تولیدی چری در ایران، امکان پذیر است

پرشین خودرو: شرکت چری و مدیران خودرو سال هاست که در ایران خط تولید خودرو دارند و به نظر می رسد در سال های آینده محصولات این شرکت ها از ایران به سایر بازارهای هدف صادر شود.

ژانگ گویی بینک مدیرعامل شرکت مدیران خودرو، در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، در مورد صادرات محصولات تولیدی در ایران به سایر بازارهای جهانی گفت: برای اینکه تصمیم بگیریم تولیدات خود را از یک کشور به سایر بازارها صادر کنیم ابتدا باید موقعیت جغرافیای آن کشور و میزان فاصله با کشورهای هدف سنجیده شود زیرا برای ما مهم است که محصولات خود را چگونه و با چه وسیله ای صادر کنیم.


وی ادامه داد: ایران در بهترین منطقه از نظر جغرافیایی قرار دارد بنابراین در اولین قدم بهترین نمره را می گیرد اما نهایت چیزی که ما برای صادرات به آن توجه می کنیم بحث هزینه ها است یعنی باید حساب کنیم که میزان هزینه ای که بر بار صادراتی ما از مقصد ایران اضافه می شود چقدر بوده و آیا این صادرات برای شرکت چری به صرفه است یا خیر.


مدیرعامل شرکت مدیران خودرو تاکید کرد: ما در برخی دیگر از کشورها نیز تولید داریم که باید با سنجیدن هزینه های تحمیلی در هر کدام از مقاصد، برای صادرات تصمیم بگیریم و این را هم باید در نظر گرفت که هزینه تولید خودرو در کشورهای مختلف فرق می کند و ما به دنبال ارزان ترین قیمت تولید برای صادرات هستیم.


ژانگ گویی بینک خاطرنشان کرد: در ایران و سایر کشور ها برای تشویق به صادرات، بسته های حمایتی گوناگونی در نظر گرفته می شود و این مورد هم می تواند بر تصمیم گیری ما موثر باشد.


وی با ابراز خوشنودی از بسته های حمایتی دولت ایران برای صادرات، تصریح کرد: از نگاه من ایران یکی از مورد های مطلوب برای تولید و صادرات خودرو به بازار های هدف است و کمپانی چری و شرکت مدیران خودرو نیز بر روی این آپشن در ایران کار خواهد کرد.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 60862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha