کوچکِ مدرنِ میتسوبیشی را بهتر بشناسید

پرشین خودرو: آرین موتور نماینده رسمی شرکت میتسوبیشی ژاپن در ایران جدیدترین مدل این برند را به بازار ایران معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، شب گذشته در مراسمی با حضور رسانه های تخصصی صنعت خودرو، از مدل جدید خودروی میراژ میتسوبیشی رونمایی شد.

بر این اساس این خودرو که از ابتدای تابستان اخباری در مورد ورودش به بازار ایران شنیده می شد با تغییرات بسیاری نسبت به مدل قبل از خود، به بازار عرضه شده است.


میراژ 2017 را بهتر بشناسیم:

مشخصات فنی میراژ میتسوبیشی


1) حجم موتور میراژ جدید، 1200 سی سی و حداکثر قدرت این خودرو نیز 79 اسب بخار است.


2) مصرف سوخت این خودرو 4.6 لیتر در 100 کیلومتر و در جاده 3.9 لیتر در 100 کیلومتر اعلام شده است.


3) گیربکس این خودرو از نوع اتوماتیک CVT بوده و سرعت این خودروی زیبا نیز حداکثر 170 کیلومتر در ساعت خواهد بود.


4) فرمان میراژ تمام الکترونیک (EPS) و استاندارد آلایندگی آن نیز یورو 5 است.


5) میراژ به ترمز ضد قفل (ABS) و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) مجهز است.

شاید تا اینجا میراژ 2017 با میراژ قبل از خود هیچ تفاوتی ندارد اما در بحث تجهیزات و امکانات تفاوت های مدل جدید آغاز می شود.

در بخش تجهیزات ایمنی هر دو مدل دارای کمربند ایمنی 3 نقطه ای برای سرنشینان جلو و عقب همرا با پیش کشنده هستند و از سیستم ضد سرقت ایموبلایزر نیز بهره مند هستند اما تفاوت فاحشی که میراژ 2017 با مدل قدیمی تر خود دارد در تعداد ایربگ ها است که در مدل قدیمی تر تنها 2 کیسه هوا وجود دارد اما برای مدل 2017 شش کیسه هوا تعبیه شده است.


در بخش رینگ و تایر خودروی میراژ 2017 نیز تغییراتی دیده می شود. در مدل قدیمی تر رینگ آلومینیومی 15 اینچی با طرحی ساده استفاده شده است اما در مدل 2017 این رینگ ها کاملا تفاوت کرده و طرحی تازه را به خودروی شما می دهد.

 

تجهیزات و امکانات رفاهی

در مورد تجهیزات خودروی میراژ باید بگوییم که تغییرات بسیار چشم گیر بوده است و مشتریان با مقایسه این تغییرات می توانند خاص بودن میراژ 2017 را به خوبی درک کنند.

در مدل قدیمی میراژ چراغ های جلو هالوژن است اما در مدل جدید چراغ های جلو مدل زنون و چراغ های روز جلو و عقب LED است.

هر دو مدل خودرو دارای مه شکن هستند و سیستم تهویه آنها با کنترل دستی تنظیم می شود. میراژ مدل 2017 همانند مدل قبلی خود دارای تنظیم ارتفاع بوده و در باله عقب خودرو نیز چراغ سوم ترمز دارد اما؛ در مدل 2017 تریم داخلی مشکی است و رودری ها نیز با طرح مشکی پیانویی تزئین شده است.

یکی دیگر از تغییرات این خودرو در مدل 2017 نسبت به مدل قدیمی تر خود فرمان این خودرو است که با طرح جدید مشکی پیانویی تزیین شده و مجهز به سیستم کنترل صوت است.

صندلی عقب میراژ 2017 همانند مدل 2016 قابلیت تاشو داشته و هر دو مدل سیستم ایزو فیکس دارند.

برند میتسوبیشی برای این خودروی کوچک یک کامپیوتر سفری به همراه صفحه نمایشگر اطلاعات چند گانه مانند نشان دادن پیمایش و مصرف سوخت در نظر گرفته است که در هر دو مدل دیده می شود.

یکی از تغییرات میراژ2017 همانطور که در بالا گفتیم امکان کنترل سیستم صوتی خودرو از طریق کلیدهای تعبیه شده بر روی فرمان های جدید میراژ است که باید به این تغییر، بلوتوث هندزفری را نیز اضافه کنیم که به همراه امکان استفاده از USB و 4 بلندگوی پرقدرت شما را صاحب یک خودروی کوچک اما مدرن می کند.
یکی دیگر از امکاناتی که در میراژ 2017 وجود دارد آینه های جانبی همراه با گرمکن است که خیال شما را از ایجاد بخار آب بر روی آینه و شیشه ها راحت می کند.

گرمکن صندلی عقب، سنسور پارک عقب و دوربین دنده عقب به همراه نمایشگر نیز از امکانات خوب و به روز میراژ است.

این خودرو در 7 رنگ تولید می شود تا هر سلیقه ای را راضی کند.

اما بهترین تغییر میراژ جدید که می تواند شما را دیوانه وار عاشق این خودروی جمع و جور کند، سیستم کروز کنترلی است که بر روی فرمان خودرو تعبیه شده است. به این سورپرایز میتسوبیشی یک سیستم ورود بدون کلید به خودرو و دکمه استارتر را نیز اضافه کنید تا مطمئن شوید قیمت 788 میلیون ریالی این خودرو بسیار مناسب است زیرا امکانات این خودرو در برخی از خودروهای شاسی بلند مطرح بازار نیز وجود ندارد.

به هر حال اگر این خودرو را برای خرید انتخاب کردید،«پرشین خودرو» برای شما سواری ایمن و راحتی را آرزو می کند.

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 62097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha