پیش فروش بلیت‌ قطارهای تابستانی از 21 خرداد آغاز می شود

پرشین خودرو: پیش فروش بلیت های قطارهای مسافری برای دوره زمانی تابستان سال جاری از ساعت ده روز یكشنبه ٢١ خرداد در سراسر كشور انجام می شود.

به گزارش پرشین خودرو، محمد خان احمدی مدیر عامل شركت سفیر ریل با اعلام این خبر گفت : پیش فروش بلیت قطارهای مسافری، برای فواصل زمانی، یكم تیر تا دهم مهرماه سال جاری ، به صورت همزمان از طریق مراكز فروش بلیت قطار در سراسر كشور و سامانه اینترنتی فروش بلیت قطارهای مسافری آغاز می‌شود.

وی افزود: بلیت اینترنتی قطارهای مسافری ، از طریق سایت این شركت (www.safirrail.ir) در اختیار متقاضیان خرید اینترنتی قرار می‌گیرد و بلیت حضوری نیز از طریق مراكز فروش بلیت در سراسر كشور به متقاضیان سفرهای تابستانی عرضه می شود.

مدیرعامل سفیرریل خاطرنشان كرد: با عنایت به استقبال مسافران و برای رفاه حال هم وطنان ، ظرفیت ایجادی قطارهای مسافری مجموعه شركت های سفیرریل ، برای جابه‌جایی مسافران در برنامه تابستانی ، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ١٥ درصد افزایش داشته است .

متقاضیان خرید بلیت قطار می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت موجودی بلیت، آدرس دفاتر فروش، قیمت بلیت و دیگر اطلاعات مربوط به سفر با قطار با تلفن ٥١٤٩ سامانه اطلاع رسانی راه آهن (شبانه‌روزی) تماس حاصل كنند.

کد خبر 74557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha