بیش از 100 خودروی لوکس در نیویورک عمدا به آتش کشیده شد! + تصاویر

پرشین خودرو: آتش سوزی عمدی در مرکز خرید Kings Plaza واقع در بخش بروکلین شهر نیویورک، نزدیک به 137 وسیله نقلیه لوکس را نابود کرد.

به گزارش پرشین خودرو و به نقل از پایگاه خبری "نیویورک پست"، آتش سوزی عمدی در ساعت 8 و 30 دقیقه صبح روز دوشنبه و در طبقه دوم گاراژ مرکز خرید Kings Plaza واقع در بخش بروکلین شهر نیویورک رخ داده است و تا طبقه چهارم این گاراژ گسترش پیدا کرده است.

به موجب این آتش سوزی، حدود 137 خودروی مختلف در این آتش سوزی عمدی آسیب دیده‌اند که از این بین حدود 132 دستگاه آن محصولات لوکس مرسدس بنز بوده‌اند که توسط نمایندگی بروکلین شرکت خودروسازی مرسدس بنز در پارکینگ مرکز خرید Kings Plaza نگهداری شده و تقریبا 70 دستگاه آن به طور کامل نابود شده است، هرچند این پارکینگ ظرفیت نگهداری 4000 اتومبیل را دارد و خوشبختانه مرگ هیچکس در آتش سوزی عمدی این پارکینگ گزارش نشده است.

 



در مصاحبه خبرنگاران محلی با کارگران نمایندگی شهر بروکلین مرسدس بنز، عمده محصولات این خودروساز آلمانی که در پارکینگ مرکز خرید Kings Plaza نگهداری شده بودند، شامل مرسدس بنز S کلاس، E کلاس، C کلاس و همچنین GLS می‌شود که خسارت آن به چندین میلیون دلار می‌رسد.

 



برای مهار این آتش سوزی، حدود 250 آتشنشان برای 3 ساعت بسیج شدند تا موفق به خاموش کردن آتش شوند. خوشبختانه هیچکس در این حادثه کشته نشده است، اما 18 آتشنشان و همچنین 3 غیرنظامی در این حادثه آسیب‌های جزیی دیدند که ناشی از خستگی کار در گرما و همچنین تنفس دود بوده است.

در پایان با بررسی فیلم‌های ضبط شده از محل خروجی پارکینگ، خروج یک بی خانمان تحت نام "آون استفنز" بعد از شروع آتش سوزی در پارکینگ به ثبت رسیده است.

 

 

سیستم تعلیق خودرو چیست و به چه دردی می‌خورد؟

 

درخواست صدور پروانه بهره برداری تولید موقت برای کمک به یک شرکت خاص! + جزئیات

 

تجهیز خودروهای گروه رنو- نیسان به سیستم‌عامل اندروید

 

کد خبر 102105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha