«تولید ملی» رمز پیروزی در جنگ اقتصادی است

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: كاركنان حوزه صنعت، رزمندگان خط مقدم مبارزه با دشمن هستند و در این جنگ تمام عیار اقتصادی فقط با تولید ملی می توانیم در برابر هجوم دشمنان، كشور را ایمن كنیم.

به گزارش پرشین خودرو، قاسم جهرودی، با بیان این مطلب در مراسم یادواره شهدای صنعت كه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، تصریح كرد: دشمن در 31 شهریورماه 1359 به ایران حمله كرد و كشورهای مختلفی در حمایت از صدام و دشمنی با ایران با تمام توان به صحنه آمده بودند.

جهرودی افزود: جمهوری اسلامی در برابر هجمه ای قرار گرفت كه تمام استكبار در مقابل ما قرار داشت، چون انقلاب اسلامی ایران حرف متفاوتی به جهانیان داشت و آن فاصله گرفتن از استكبار جهانی بود.

مدیرعامل گروه سایپا تاكید كرد: در این نبرد نابرابر مردم ایران با شجاعت، شهامت و دلاور مردی و عشق به امام حسین(ع) و ایران توانستند علی رغم همه ابزارهایی كه استكبار جهانی علیه ایران به كار گرفت، ایستادگی كنند.

وی گفت: دشمن در دفاع مقدس به هیچ یك از اهداف خویش نرسید و در عصر حاضر هم مطمئنا در سایه مقاومت و ایستادگی مردم ایران دشمن به اهداف خود نخواهد رسید.

 



جهرودی افزود: در انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل حاضر باید بیشتر تلاش كنیم و در عصر حاضر با الهام از فرهنگ دفاع مقدس در صحنه اقتصاد و تولید ایثارگرانه برای سربلندی ایران اسلامی همت كنیم.

مدیرعامل گروه سایپا تصریح كرد: این موضوع كه از یك مصرف كننده به تولید كننده تبدیل شویم هزینه های زیادی دارد و قطعا در این فرآیند مورد هجوم از سوی علاقه مندان به واردات در داخل كشور و شركت های تجاری خارجی كه صاحبان اصلی سیاست های كشورهای استكباری هستند واقع می شویم.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ایران خاطرنشان كرد: هدف دشمن این است كه انقلاب اسلامی ما متوقف شود ولیكن در سایه رهبری امام زمان(عج) و نایب برحقش با تلاش و كوشش دشمن به اهداف خود نخواهد رسید.

کد خبر 102728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha