هر 90 ثانیه یک خودروی الکتریکی در BYD تولید می شود! + ویدیو

پرشین خودرو: نام BYD ممکن است برای ساکنین غرب جهان ناشناخته باشد، اما در چین شرکت خودروسازی BYD به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و شرکت‌های پیشرو در عرصه تولید به شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت خودروسازی BYD به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروساز چینی به شمار می‌رود و برای درک بهتر این موضوع، باید گفت که حدود 15 درصد از فروش کل خودروهای الکتریکی در بازار چین را محصولات "BYD" تشکیل می‌دهد.

اما باز هم این موضوع برای خیلی‌ها قابل درک نخواهد بود، تا اینکه اخیرا یک ویدیو در رسانه‌های معتبر بین المللی منتشر شده است که تاسیسات بسیار بزرگ کمپانی خودروسازی BYD و خط تولید محصولات آن را نشان می‌دهد که پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

باتوجه به این ویدیو که در پرشین خودرو قرار گرفته است و همچنین به گفته منابع خبری، می‌توان تاسیسات خودروسازی BYD را یکی از بزرگ‌ترین تاسیسات پیشرفته و مکانیزه دانست که در هماهنگی کامل، تیم بزرگ ربات‌ها در کنار کارگران آموزش دیده به تولید و مونتاژ اتومبیل در حجم بسیار بالا می‌پردازند و تقاضای بسیار زیاد مشتریان چینی باعث شده است تا در کارخانه این شرکت واقع در "شنژن" چین، هر 90 ثانیه یک اتومبیل راهی تست‌های پایانی شود که می‌توانید بزرگی و هماهنگی تاسیسات تولید BYD را در پرشین خودرو شاهد باشید.

هرچند ناگفته نماند که تا اواسط سال 2019 میلادی، کمپانی خودروسازی BYD سعی دارد به بازارهای غرب اروپا و همچنین ایالات متحده آمریکا دسترسی فروش محصولات خود را داشته باشد و به همین دلیل اجازه پخش خط تولید محصولات خود را در سایت‌های معتبر بین المللی داده است.

بی وای دی در ایران با شریک تجاری خود، کارمانیا به تولید خودرو مشغول است.

کد خبر 104433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha