کراس اوور پیشرفته «جیلی» رونمایی شد + تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی جیلی محصول جدید خود را معرفی و در بازار چین راه اندازی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کراس اوور جدید کمپانی خودروسازی جیلی که در حال حاضر برای بازار کشور چین آماده شده است، تحت عنوان "Bin Yue" شناخته می‌شود که برمبنای پلتفرم جدید کمپانی خودروسازی جیلی یعنی BMA توسعه پیدا کرده و قرار است در قامت یک خودروی پول ساز برای جیلی فعالیت کند که در صورت برنامه ریزی جیلی برای عرضه این محصول در بازارهای جهانی، می‌توان انتظار یک موفقیت بسیار بزرگ را برای این اتومبیل داشت.

 



زیرا طراحی این خودرو با فاکتورهای بسیار زیبا و پیشرفته ای از جمله نوارهای فلزی در اطراف پنجره، سقف شیشه ای مشکی رنگ، چراغ های زاویه دار و پیشرفته تمام LED و... توسعه پیدا کرده است و طبق ادعای شرکت خودروسازی جیلی، طراحی داخل کابین هم با الهام از سری فیلم های "جنگ ستارگان" توسعه پیدا کرده است، به همین دلیل فضای داخل کابین اتومبیل با یک طراحی جذاب و آینده نگر ساخته شده است که می توانید جزییات بیشتر آن را در گالری تصاویر شاهد باشید.

 



در مشخصات فنی، شروع کار با طول کلی 4330 میلی متر، عرض 1800 میلی متر، ارتفاع 1609 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2600 میلی متر خواهد بود که نسبت به خودروی کراس اوور "بی ام و X1" اندکی کوچک تر است، البته به غیر از عرض کلی اتومبیل که اندکی بیشتر از خودروی کراس اوور "بی ام و X1" توسعه پیدا کرده است.

 



به لطف همکاری ولوو با کمپانی خودروسازی جیلی به عنوان یک زیرمجموعه، خودروی کراس اوور جیلی به همراه 2 پیشرانه مختلف در دسترس مشتریان خواهد بود که گزینه اول شامل یک موتور چهار سیلندر توربوشارژر 1.5 لیتری با حداکثر خروجی قدرت 174 اسب بخاری وگشتاور 255 نیوتن متری می شود که نیروی آن توسط جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه دریافت شده و به سمت چرخ های محرک اتومبیل ارسال می شود که نتیجه ارسال آن به خروجی، بدست آمدن حداقل شتاب صفر تا صد 7.9 ثانیه وهمچنین مصرف سوخت 6.1 لیتری به ازای کارکرد 100 کیلومتر است.

 



علاوه بر این، مشتریان می توانند یک پیشرانه 1 لیتری توربوشارژر هم سفارش دهند که دارای اقتصاد سوخت بهتر بوده و می تواند مصرف سوخت 5.3 لیتری به ازای کارکرد 100 کیلومتر خود داشته باشد، این درحالیست که پیشرانه کوچک تر می تواند خروجی قدرت کمتری هم داشته باشد که برای این موتور 1 لیتری توربوشارژر معادل 134 اسب بخار قدرت و 205 نیوتن متر گشتاور خواهد بود.

در بخش ایمنی، ویژگی مهم این خودرو می تواند سیستم رانندگی نیمه خودکار سطح 2 باشد که متشکل از رادار و دوربین های وضوح بالا بوده و این امکان را دارد که تا سرعت 150 کیلومتر برساعت امکان شناسایی خطوط جاده و هدایت اتومبیل بین خطوط را داشته باشد. از موارد برجسته دیگر اتومبیل هم می توان به سیستم پارک اتوماتیک، سیستم ترمز اضطراری، سیستم هشدار نقاط کور و همچنین سیستم تشخیص عابر پیاده اشاره داشت که جزو سیستم های پیشرفته صنعت خودروسازی به شمار می آید.
 

کد خبر 104986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha