نمایش خاص ترین بنز ایران در شمال پایتخت +تصاویر

پرشین خودرو: شب گذشته، مرسدس بنز CLA45 جواهر نشان در مجتمع تجاری ارگ تجریش تهران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مجتمع تجاری ارگ تجریش در شب گذشته میزبان یک دستگاه مرسدس بنز CLA45 بود که در شرکت رویال دیزاین و پس از صرف زمان 32 روز کاری، با ظاهر جدید رونمایی و به نمایش عمومی در آمد.
این محصول مرسدس بنز که تولید مدل 2017 بود، با نگین های اتمی و کاور مخصوص تزئین شده بود.

 



شرکت رویال دیزاین که به صورت رسمی در سال 96 وارد حوزه تیونینگ خودرو شده است به مناسبت انجام هشتادمین پروژه کاری این شرکت، اقدام به نمایش این خودرو در ارگ تجریش نموده است.

 



برادران احمدی به عنوان مالکان این برند در خصوص چگونگی انجام این کار به خبرنگار پرشین خودرو گفتند: این خودرو در ابتدا با کاور مخصوص پوشانده شده است تا از صدمه دیدن رنگ خودرو جلوگیری کند و در مرحله دوم، نگین های اتمی به صورت دستی بر روی خودرو نصب شده است.

 



پیمان احمدی در خصوص سایر فعالیت های شرکت رویال دیزاین، افزود: در مورد سایر فعالیت هایی که در این شرکت انجام می شود، می توانیم به نصب کیت بدنه، کیت اگزوز، تیونینگ موتور، ارتقای سیستم تعلیق و فنربندی خودرو و نصب کاور های مختلف و اصلی اشاره کنیم.

 



در خصوص نیاز به مجوز راهنمایی و رانندگی درباره خودروهایی که با کاور پوشانده می شود نیز احمدی گفت: به دلیل اینکه پوشش هایی که معمولا بر روی خودرو نصب می شود از طیف رنگ درج شده در سند خودرو انتخاب شده است، نیازی به کسب مجوز ندارد مگر در مواردی که مشتری تصمیم به انتخاب کاوری متفاوت با رنگ خودرو داشته باشد که در آن صورت نیاز به مجوز از نهاد های ذیربط از ضروریات آغاز کار به شمار می رود.

 



در پایان می توانید نگاهی به گزارش تصویری مراسم رونمایی این مرسدس بنز خاص در مجتمع تجاری ارگ تجریش داشته باشید.

 

 

کد خبر 105708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha