نیسان GT-R50 یک میلیون یورویی به مرحله تولید رسید! + تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی نیسان در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرده است که سفارشات مربوط به خودروی منحصربه فرد نیسان GT-R50 را قبول می کند.

به گزارش پرشین خودرو، در حال حاضر نیسان GT-R نیسمو 2019 گران قیمت ترین نسخه از خانواده گودزیلا خواهد بود که برای داشتن آن نیاز به پرداخت هزینه 175 هزار و 450 دلاری است. اما در روزهای گذشته شرکت خودروسازی نیسان اعلام کرده است که سفارشات مربوط به خودروی منحصربه فرد "نیسان GT-R50" که توسط "ایتال دیزاین" طرحی شده است و در جشنواره سرعت "گوود وود" به نمایش گذاشته شده بود را قبول می کند.

 



لازم به ذکر است که این خودرو به تعداد محدود 50 دستگاه ساخته شده و قیمت پایه آن در بازارهای اروپایی بدون در نظر گرفتن مالیات معادل 990 هزار یورو خواهد بود که احتمالا با مالیات بر ارزش افزوده، قیمت آن به مرز 1 میلیون یورو هم خواهد رسید. هرچند هنوز اطلاعاتی از عرضه این محصول در بازار ایالات متحده آمریکا ارائه نشده است، اما در صورت ارائه می توان محدوده قیمت 1.12 میلیون دلار را پیش بینی کرد.

 



از آنجایی که این اتومبیل منحصربه فرد نیسان به مناسبت 50 سالگی سالگرد GT-R و همچنین ایتال دیزاین طراحی شده است، برنامه تولید 50 دستگاهی برای آن پیش بینی شده است و با اعلام آمادگی نیسان برای ثبت سفارش و تولید این اتومبیل، تحویل اتومبیل برای سال 2019 میلادی پیش بینی شده است و تا سال 2020 میلادی برای تحویل تمامی آنان زمان صرف خواهد شد.

 



در بخش فنی هم شرکت خودروسازی نیسان از موتور "نیسان GT-R نیسمو" استفاده می کند که یک پیشرانه شش سیلندر توربوشارژر 3.8 لیتری بوده و در حداکثر کارایی خود می تواند خروجی قدرت 710 اسب بخاری و گشتاور 780 نیوتن متری داشته باشد که حدود 100 اسب بخار نیروی بیشتر و حدود 128 نیوتن متر گشتاور بیشتری نسبت به مدل های استاندارد نیسان GT-R دارد.
 

کد خبر 106510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha