همکاری مکلارن با وان پلاس چین برای ارتقا سطح تکنولوژی!

پرشین خودرو: برای رسیدن به تکنولوژی های روز دنیا، کمپانی خودروسازی مکلارن همکاری مشترک خود را با غول تکنولوژی چینی یعنی وان پلاس آغاز کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، پیش از پرداختن به موضوع اصلی، بد نیست بدانید که کمپانی "وان پلاس" به عنوان یکی از قدرتمندترین شرکت های تولید کننده موبایل در جهان به شمار می رود که محصولات آن دارای قدرتمندترین سخت افزار بین گوشی های هوشمند همراه آندرویدی بوده و عموما محصولات آن به طور خاص و به تعداد محدود تولید خواهند شد. حال کمپانی خودروسازی مکلارن به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کننده اتومبیل های سریع جهان، با تولید کننده سریع ترین گوشی های هوشمند جهان وارد همکاری شده است تا رشد تکنولوژی مکلارن از رقبا پیشی بگیرد.

طبق ادعای منابع خبری، به احتمال زیاد اولین همکاری شرکت "وان پلاس" با کمپانی خودروسازی "مکلارن" به طراحی و ساخت گوشی همراه OnePlus 6T در مدل های ویژه "مکلارن ادیشن" ختم خواهد شد و سپس همکاری گسترده این دو شرکت در زمینه تکنولوژی و ارتقای بهتر آن دنبال خواهد شد.

گفتنی است که شرکت "وان پلاس" برای اولین بار است که یک همکاری مشترک با شرکت های بزرگ خودروسازی دارد، اما کمپانی مادر این شرکت یعنی "Oppo" پیش از این همکاری های لازم را با شرکت خودروسازی لامبورگینی انجام داده است و یک نسخه از گوشی "دیسکاور X" را در مدل های "لامبورگینی ادیشن" به بازار عرضه کرده است تا حالا زیرمجموعه آن راه متفاوتی در پیش گرفته و به سمت شرکت خودروسازی مکلارن جذب شود.

در حال حاضر جزییات دقیقی در رابطه با همکاری این دو کمپانی بزرگ خودروسازی و دنیای تکنولوژی ارائه نشده است، اما بدون شک همکاری این دو شرکت باعث رشد چشمگیر و ارتقای سطح تکنولوژی مکلارن خواهد شد که هم بر روی محصولات این کمپانی خودروسازی تاثیرگذار است و هم می تواند به توسعه و ارتقای خطوط تولید این خودروساز بریتانیایی کمک کند.

کد خبر 106573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha