همکاری «مکلارن» با «وان پلاس» به معرفی یک گوشی هوشمند منتهی شد! + عکس

پرشین خودرو: به دنبال اعلام خبر همکاری مکلارن با غول تکنولوژی چینی یعنی وان پلاس، اولین محصول مشترک این دو کمپانی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در روزهای گذشته و با انتشار یک تصویر، رسما همکاری میان دو کمپانی بزرگ چینی و بریتانیایی تایید شد. یکی از آنان غول تکنولوژی کشور چین یعنی "وان پلاس" و دیگری هم کمپانی خودروسازی "مکلارن" که در آینده قرار است در زمینه توسعه تکنولوژی های جدید و پیشرفته با یکدیگر همکاری داشته باشند، اما این دو کمپانی بزرگ بین المللی برای شروع همکاری خود یک کار کوچک اما ارزشمند انجام داده اند و آن هم طراحی و ساخت یک نسخه ویژه از اسمارت فون "وان پلاس 6T" در مدل "مکلارن ادیشن" خواهند بود که شروعی بر همکاری این دو کمپانی بزرگ خودروساز و فعال در دنیای تکنولوژی به شمار می آید و قرار است که با قیمت 699 دلاری در اختیار مشتریان قرار گیرد.

همانطور که در روزهای گذشته گفتیم، کمپانی "وان پلاس" به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان گوشی های قدرتمند و هوشمند جهان به شمار می رود که محصولات خود را کاملا ویژه و با قدرت سخت افزاری بسیار بالا تولید می کند و حالا با یکی از قوی ترین تولید کنندگان اتومبیل سریع درجهان یعنی مکلارن وارد همکاری شده است تا مکلارن در زمینه تکنولوژی یک گام از رقبای خود جلوتر باشد.

 



به بحث اصلی یعنی گوشی هوشمند "وان پلاس 6T مکلارن ادیشن" برگردیم، می توان گفت گه این اسمارت فون با سود جستن از حافظه رم 10 گیگاباتی، امکان فیلمبرداری به صورت 4K و با نرخ بسیار خوب 60 فریم برثانیه و همچنین صرف تنها 20 دقیقه زمان برای شارژ کامل باتری آن، بدون شک یکی از قوی ترین و سریع ترین گوشی های موجود در جهان به شمار می رود که به خوبی خصوصیات مکلارن و محصولات این شرکت را در دنیای تکنولوژی به نمایش گذاشته است.

این تمام ماجرا نیست، زیرا وقتی این تلفن همراه نام مکلارن را با خود یدک می کشد، می بایست خصوصیات ظاهری آن را هم داشته باشد. در همین رابطه بدنه این تلفن همراه در قسمت عقب از فیبرکربن ساخته شده، حاشیه این تلفن همراه نوارهای نارنجی رنگ کشیده شده است و همچنین لوگوی مکلارن در قسمت پایین آن دیده می شود تا این محصول درخور نام مکلارن باشد.
 

کد خبر 106739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha