نمایندگان خریداران و بازرسان سازمان حمایت به بهمن موتور رفتند

پرشین خودرو: پس از جلسه نمایندگان خریدارن خودروهای بسترن و هاوال با مدیران سازمان حمایت، بازرسانی از سازمان حمایت همراه با نمایندگان مشتریان بهمن موتور برای بازرسی و بررسی بهمن موتور به محل این شرکت رفته اند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پس از انتشار جزئیاتی از جلسه خریداران خودروهای هاوال و بسترن با معاون بازرسی سازمان حمایت در محل این سازمان و وعده های شهرام میرآخورلو به مشتریان در راستای برطرف کردن مشکلات این خریداران با بهمن موتور در پایگاه خبری پرشین خودرو، وعده اصلی معاون رسیدگی به شکایات سازمان حمایت عملی شد.

در خلال جلسه فوق الذکر که مشکلات مشتریان بهمن موتور مطرح می شود، شهرام میرآخورلو وعده برگزاری جلسه ای در بهمن موتور با حضور نمایندگانی از معاونت بازرسی و حراست سازمان حمایت در کنار نمایندگان مشتریان بهمن موتور را به مشتریان حاضر در محل سازمان داده بود.

این جلسه در بهمن موتور که قرار بود روز یکشنبه برگزار شود با ایجاد تغییراتی به امروز موکول شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، از صبح امروز نمایندگان خریداران خودروهای هاوال و بسترن همراه با چند تن از بازرسان سازمان حمایت با حکم این سازمان در محل شرکت بهمن موتور حضور پیدا کرده اند تا ضمن بررسی تعداد خودروهای این شرکت و سایر موارد مطروحه در جلسات برگزار شده، گزارشی را به شهرام میرآخورلو معاون بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان حمایت برای مرتفع کردن مشکلات خریداران خودروهای هاوال و بسترن ارائه کنند.

 



براساس این گزارش، بخشنامه بهمن موتور موتور مبنی بر تعیین مهلت زمانی تا پایان آذرماه برای تبدیل هاوال اچ2 به بسترن بی30 که روز گذشته به نمایندگی های این شرکت ابلاغ شده بود، بنا بر دستور رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ملغی شده که این مهم در جلسه نمایندگان خریداران خودروهای هاوال و بسترن به اطلاع آنان رسیده است. به گزارش پرشین خودرو و به احتمال زیاد طی روزهای آینده بهمن موتور بخشنامه ای در این خصوص صادر خواهد کرد.

کد خبر 106913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدعلی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    4 0
    خداکنه بردارن چون با این افزایش قیمت نداریم تکمیل وجه کنیم.... خدایا به دادمون برس...
  • سید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    4 0
    واقعا از سایت خوب پرشین خودرو ممنون و سپاسگزارم که اخبار مربوط به شرکت بهمن خودرو و به خصوص ما خریداران هاوال و بسترن که کاملا مورد ظلم واقع شدیم رو اینقدر خوب پوشش میدید، به امید روزی که بقیه سایت ها هم بتونن به این رسالت مهم پایبند باشن...
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
    2 0
    یک رسوایی بزرگ در انتظار بهمن موتور
  • سجاد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
    0 0
    دوستان کسی آدرس کانال تلگرامی مشتری های بهمن خودرو رو نداره (کانال مشتریان معترض بهمن خودرو) الان چند وقته میخوام اخبار شکایات رو پیگیری کنم ولی آدرس کانال رو ندارم
  • ی ز ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
    5 0
    سلام از اینکه بفکر ما ثبت نام کنندگان هاوال بهمن موتور هستید از شما متشکریم و امیداوریم که آقای میرآخورلو معاون سازمان حمایت روی حرف خودشان بایستند و بفکر تبدیل ارزش آورده واقعی متقاضیان در هنگام ثبت نام باشند.