اس30 ایران خودرو وارد بازار معاملات خودرو شد + قیمت

پرشین خودرو: در ماه گذشته ایران خودرو در طرح فروش فوری، خودروی دانگ فنگ اس30 را به سبد فروش محصولات این شرکت اضافه کرد.این روزها با فرا رسیدن موعد تحویل دانگ فنگ اس30 به خریداران، این خودرو وارد بازار خرید و فروش شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، اس30 که نسخه سدان دانگ فنگ اچ30 کراس ایران خودرو به شمار می رود، با همان مشخصات فنی اچ30کراس به بازار خودروی کشور عرضه شده است.

دانگ فنگ اس30 که در نیمه آذرماه با طرح فروش فوری ایران خودرو بر سر زبان افتاده بود، با فرا رسیدن موعد تحویل خودرو به خریداران، حالا وارد بازار آزاد خرید و فروش خودرو شده است.

این خودرو که در طرح فروش فوری ایران خودرو با قیمت 141 میلیون تومان عرضه شده بود، این روزها با قیمت هایی در حدود 145 تا 150 میلیون تومان در وبسایت های فروش خودرو به نمایش در آمده است.

 



خودروی اس30 از نظر فنی با H30 کراس تفاوتی ندارد و با موتوری در حجم 1.6 لیتر که 105اسب بخار را با گشتاور 142 نیوتن متر در اختیار راننده قرار می دهد، عرضه خواهد شد.

اس30 به گیربکس 4 سرعته ساخته شده در آیسین ژاپن مجهز است و دیفرانسیل آن در چرخ های جلو قرار دارد.

از جمله امکانات اس30 می توان به سانروف، تهویه اتومات، سنسورعقب و دوربین، تریم چرم مصنوعی در داخل، نمایشگر 6.5 اینچی و 2 کیسه هوا اشاره کرد.

کد خبر 107542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha