مدیرعامل جدید سایپادیزل از سیباموتور آمد

پرشین خودرو: با حكمی از سوی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، «حسین خضری» به عنوان مدیرعامل شركت سایپادیزل منصوب شد.

به گزارش پرشین خودرو، مراسم تودیع مدیرعامل پیشین و معارفه مدیرعامل جدید شركت سایپادیزل با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا سروش مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، گفت: با توجه به مصوبه هیئت مدیره گروه سایپا در خصوص مدیرانی كه به منزلت بازنشستگی نائل می شوند، گروه سایپا از خدمات مدیرعامل پیشین سایپادیزل بی بهره خواهد بود.

 

مدیرعامل جدید سایپادیزل


وی بیان كرد: مدیرعامل جدید سایپادیزل از تجربیات خوبی در صنعت خودرو برخوردار است و تمام سطوح كارشناسی و مدیریتی در این صنعت را طی كرده و دوران موفقیت آمیزی در شركت سیباموتور داشته است و از شركتی سود ده به شركت سایپادیزل كه مشكلات فراوانی دارد، وارد شده كه نشان از توانمندی بالای ایشان است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهاری امیدواری كرد: شركت سایپادیزل با توجه به تركیب هیئت مدیره جدیدش، بتواند در حوزه های بازار، فنی، مدیریتی و مالی بر مشكلات متعدد فائق آید.

وی تصریح كرد: سایپادیزل دارای سابقه درخشانی در صنعت خودرو كشور است ولی در حال حاضر شرایط خوبی از نظر شاخص های مالی و تعهدات به بازار ندارد و توقع از اعضای هیئت مدیره سایپادیزل این است كه با توجه به تجارب موثر خود نسبت به اصلاح ساختار مالی و محصولات آن شركت اقدامات شایسته ای انجام دهند تا منجر به افزایش بهره وری سایپادیزل شود.

مدیرعامل گروه سایپا گفت: حوزه حمل و نقل بار كه عمده فعالیت سایپادیزل است از بخش های جذاب در اقتصاد كشور ماست كه متاسفانه با توجه به اتخاذ سیاست های نادرست فرصت های این حوزه گاها" تبدیل به تهدید شده است و مدیران سایپادیزل باید ضمن ساماندهی فضای داخلی شركت از فرصت های موجود در بازار خودرو بهره برداری مناسب داشته باشند.

وی خاطرنشان كرد: فرصت ها و جذابیت های خوبی در بازار وجود دارد كه باید با اتكاء به ظرفیت شركای تجاری خارجی از فرصت های بازار حداكثر استفاده شود و تیم مدیریتی در این خصوص برنامه ریزی و اقدام لازم را داشته باشند.

سروش تاكید كرد: یكی از استراتژی های سایپا در حال حاضر، توسعه كسب و كار خودروهای تجاری است كه باید با اصلاحات ساختاری سایپادیزل بسترسازی لازم انجام شود تا بتوان در حوزه خودروهای تجاری به صورت كاملتر از فرصت های بازار استفاده كرد كه در نتیجه به اقتصاد ملی كمك زیادی خواهد شد.

وی تاكید كرد: با تلاش جمعی تركیب هیئت مدیره، سایپادیزل در مسیر بهره وری و شكوفایی قرار خواهدگرفت.

بر اساس این گزارش، در این جلسه اعضای هیئت مدیره جدید شركت سایپادیزل نیز معرفی شدند كه آقایان: میرحكیم حسینی، مجید مدنی، محسن محمدی پلارتی و حسین خضری با حكم مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به عنوان اعضای هیئت مدیره شركت سایپادیزل آغاز به كار كردند.

این گزارش می افزاید: حسین خضری با مدرك كارشناسی مهندسی مكانیك، 24 سال سابقه فعالیت در صنعت خودرو را دارد.

وی پیش از این به مدت 7 سال مدیرعامل شركت سیبا موتور بوده است. در سوابق كاری خضری، مدیرعاملی شركت ایران دوچرخ، عضویت در هیئت مدیره شركت بهمن دیزل، عضویت در هیئت مدیره شركت سیمان غرب و عضویت در هیئت مدیره شركت بهمن لیزینگ به چشم می خورد.

کد خبر 107880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha