مدیریت اعتراضات نقطه عطف نمایشگاه خودرو تهران است

پرشین خودرو: مجری سومین نمایشگاه خودرو تهران با اشاره به تجمعات برخی از معترضان در این نمایشگاه گفت: با فراهم ساختن فضای مناسب و تدابیر اندیشیده شده از سوی مدیریت اجرایی نمایشگاه و با همکاری حراست مجموعه شهر آفتاب و نیروی انتظامی، توانستیم از اعتراضات نقطه عطفی در سومین نمایشگاه خودرو تهران بسازیم.

علیرضا عاجزی در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب، گفت: سومین دوره نمایشگاه خودرو تهران با تمام کم لطفی ها و در شرایطی که با انواع محدودیت های بین المللی در حوزه خودرو مواجه هستیم در حال برگزاری است که این برگزاری نمایشگاه خودرو، نشان می دهد صنعت خودرو ایران با وجود تحریم های یک جانبه امریکا در حال بازیابی خود و یافتن راهکارهایی برای برون رفت از شرایط موجود است.

وی افزود: سومین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو به دلیل مشکلاتی که برخی خودروسازان در تامین تعهدهای ایجاد شده نسبت به مشتریان خود داشتند آنچنان که باید و شاید با استقبال خودروسازان مواجه نشد که این عدم استقبال بیشتر به دلیل ترس از رویارویی با این خریداران بود، در حالی که در نخستین روز بازدید از نمایشگاه برای عموم مردم، تعدادی از معترضان به بدعهدی خودروسازان با حضور در نمایشگاه به بیان مشکلات خود پرداختند و این مورد بزرگترین ترس برخی از خودروسازان غایب در سومین نمایشگاه خودرو تهران بود.

عاجزی ادامه داد: با مدیریت تیم اجرایی نمایشگاه، حراست مجموعه شهر آفتاب و نیروی انتظامی و با تدابیری که از قبل برای این اتفاق اندیشیده شده بود، شاهد بودیم که این اعتراضات به بهترین شکل و در فضایی آرام که از جانب مسئولان در اختیار معترضان قرار گرفته بود، برگزار شد و این دست از بازدیدکنندگان، اعتراض خود را بدون اینکه موجب ایجاد اختلال در نظم برگزاری نمایشگاه یا برنامه های شرکت های حاضر در آن شوند، برگزار کردند.

 



مجری سومین نمایشگاه خودرو تهران، تصریح کرد: علی ایحال این اعتراضات برگزار شد و نشان داد که بهترین راه همان مواجهه با معترضان و گوش فرا دادن به اظهاراتشان است نه دوری جستن از آنان.

وی با اشاره به اینکه سومین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شده است، اظهار داشت: نمایشگاه خودرو تهران شاهد یک رویداد ویژه نیز در این دوره خواهد بود که همان برگزاری مسابقات انتخابی بازی های رایانه ای در روزهای پنج شنبه و جمعه است.

عاجزی در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقات در دو روز برگزار می شود که افراد برتر این مسابقات وارد تیم ملی بازی های رایانه ای جمهوری اسلامی ایران می شوند تا خود را برای حضور در مسابقات جهانی 2018 چین آماده کنند، البته جوایز با ارزشی نیز از سوی وزارت ورزش و جوانان به برگزیدگان این مسابقات اهدا می شود.

یادآور می شود که سومین نمایشگاه خودرو تهران تا جمعه 21 دی ماه جاری در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از ساعت 10 صبح تا 18 شب پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

کد خبر 108148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha