قیمت گذاری BYD یوان EV360 در 3 نسخه متفاوت

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی بی وای دی جدیدترین خودروی شاسی بلند الکتریکی خود را برای عرضه به مشتریان قیمت گذاری کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، یوان EV360، خودروی جدید و کاملا الکتریکی شرکت خودروسازی "بی وای دی" خواهد بود که حالا برای عرضه به مشتریان در 3 مدل مختلف قیمت گذاری شده و در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که ارزان ترین نسخه آن دارای قیمت 89 هزار 900 یوان بوده و برای داشتن نسخه فول آپشن، نیاز به پرداخت هزینه 109 هزار و 900 یوان خواهد بود که یک انتخاب مناسب برای کاربردهای خانوادگی شهری خواهد بود.

 



همانطور که در تصاویر شاهد هستید، شاسی بلند جدید "بی وای دی" چهره معروف "دراگون فیس" این شرکت را دریافت کرده است و به دلیل الکتریکی بودن اتومبیل، شاهد بسته شدن جلوپنجره اتومبیل هستیم تا تنها فرم آن به زیبایی چهره اتومبیل کمک کند. گفتنی است که این خودرو با طول کلی 4360 میلی متر، عرض 1785 میلی متر، ارتفاع 1690 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2535 میلی متر ساخته شده است که فضای پای بسیار خوبی در اختیار سرنشینان عقب قرار می دهد.

 



با خرید شاسی بلند " بی وای دی یوان EV360"، فارغ از پیشرفته ترین سیستم‌های ایمنی و کمک راننده که نصیبتان خواهد شد، یک سیستم محرک تمام الکتریکی هم دریافت خواهید کرد که از نوع "ژنراتور مگنت مغناطیسی" بوده و می‌تواند خروجی قدرت 115 اسب بخاری در کنار گشتاور 180 نیوتن متری داشته باشد که نیروی مورد نیاز آن برای تبدیل، توسط مجموعه باتری 43.2 کیلووات ساعت تامین خواهد شد و گفته می‌شود که با یکبار شارژ کامل باتری‌های اتومبیل، امکان طی کردن محدوده حرکت 305 کیلومتری در مسیرهای ترکیبی شهری و بزرگراه وجود خواهد داشت.

کد خبر 112049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha