تویوتا پیشرانه های سوزوکی را بازسازی می کند

پرشین خودرو: دو کمپانی خودروسازی تویوتا و سوزوکی روابط عمیقی برای اشتراک گذاشتن فناوری و محصولات خود ایجاد کرده اند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، باتوجه به ادعای منابع خبری، دو کمپانی خودروسازی تویوتا و سوزوکی مشارکت فناوری خود را در قالب یک توافقنامه تازه امضا کرده اند و روز گذشته این همکاری رسما اعلام شده است. این دو شرکت برای اولین بار یادداشت تفاهم نامه خود را در تاریخ 6 فوریه سال 2017 امضا کردند و حالا با عمیق تر شدن رابطه، این دو خودروساز ژاپنی قصد دارند فناوری های خود و همچنین ویژگی های دیگر محصولات خود را به اشتراک بگذارند.

به عنوان بخشی از این قرارداد، کمپانی خودروسازی تویوتا امکان استفاده از فناوری های ترکیبی خود را برای سوزوکی فراهم می کند و سوزوکی هم قصد دارد برای بازار اروپا، 2 مدل خودروی جدید هیبریدی آماده کند و از طرفی دیگر، کمپانی خودروسازی تویوتا تصمیم به طراحی و راه اندازی دو مدل خودروی "تویوتا راوفور" و "تویوتا کرولا استیشن" با سیستم محرک تمام الکتریکی در بازار اروپا دارد که این مورد هم می تواند به شرکت خودروسازی سوزوکی برای توسعه وسایل نقلیه الکتریکی کمک کند. علاوه بر این سوزوکی هند از تکنولوژی سیستم های محرک ترکیبی (هیبریدی) برای استفاده محلی کشور هند استفاده خواهد کرد.

 



در مقابل خدمات رسانی تویوتا به سوزوکی، شرکت خودروسازی سوزوکی دو مدل خودروی "Ciaz" و همچنین خودروی "Ertiga" که توسط کمپانی خودروسازی تویوتا بازسازی خواهد شد را در بازار کشور هند عرضه می کند. همچنین تویوتا امکان طراحی و ساخت موتورهای جمع و جور سوزوکی را بدست خواهد آورد و محصولاتی همچون سوزوکی ارتیگا، سیاز، ویتارا بریزا و سوزوکی بالنو را برای عرضه در بازار آفریقا بازسازی خواهد کرد.

این دو خودروساز به طور مشترک، بخش جدیدی از خودروهای MPV C را توسعه خواهند داد که با هر دو لوگوی تویوتا و سوزوکی در بازارهای مختلف فروخته خواهد شد.

کد خبر 112453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha