تانگ الکتریکی جدید با محدوده حرکت 600 کیلومتر +تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی «بی وای دی» با اعلام قیمت نسخه جدید «بی وای دی تانگ»، این خودروی شاسی بلند الکتریکی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

به گزارش پرشین خودرو، چنانچه به آمار فروش "بی وای دی" تنها در کشور چین و برای ماه مارس اشاره کنیم، می توانیم به رشد 115.6 درصد فروش وسایل نقلیه جدید این شرکت مبتنی بر انرژی های نو همچون سیستم های محرک تمام الکتریکی نسبت به سال گذشته اشاره داشته باشیم که نشان از عملکرد چشمگیر "بی وای دی" در طراحی و ساخت وسایل نقلیه تمام الکتریکی این شرکت دارد.

حال شرکت خودروسازی "بی وای دی" در روزهای گذشته خبر از راه اندازی نسخه جدید شاسی بلند "تانگ تمام الکتریکی" داده است که مشتریان می توانند با پرداخت حداقل قیمت 260 هزار یوان (حدود 37 هزار دلار) و یا حداکثر قیمت 360 هزار یوان (حدود 51 هزار دلار) در کشور چین صاحب یکی از آنان شوند.

 

بی وای دی

بی وای دی

بی وای دی

بی وای دی

بی وای دی

 

این خودرو در کلاس خودروهای "شاسی بلند سایز متوسط" قرار گرفته و دارای طول 4870 میلی متری، عرض 1950 میلی متری و همچنین فاصله بین دو محور 1725 میلی متری خواهد بود که به موجب این ابعاد، طول حدودا 2820 میلی متری برای فاصله بین دو محور آن بدست آمده است.

مهم ترین ویژگی این خودروی شاسی بلند که قطعا تبدیل به برگ برنده " بی وای دی " در کشور چین خواهد شد، سیستم محرک آن خواهد بود که در مدل چهار چرخ محرک EV600 متشکل ازمجموعه باتری های 82.8 کیلووات ساعتی بوده و می تواند با خروجی قدرت بسیار خوب 360 کیلووات خود محدود حرکت حدودا 600 کیلومتری با یکبار شارژ کامل باتری ها و همچنین شتاب صفر تا صد 4.4 ثانیه داشته باشد. اگر هم شارژ باتری ها خالی شد، می توان با صرف تنها 30 دقیقه بخش قابل توجهی از ظرفیت باتری های اتومبیل را برای استفاده مجدد شارژ کرد.

 

بی وای دی

بی وای دی

کد خبر 112984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha