کد خبر 113623
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
افزایش 7 برابری شکایت از خودروسازان

پرشین خودرو: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به وصول ۷ هزار شکایت از خودروسازان در سال گذشته گفت: سازمان تعزیرات رسالت سازمان یافته‌ای برای ساماندهی بازار ندارد و بنا به شکایات افراد به موضوع ورود می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو، جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در مورد گرانی‌های افسار گسیخته در بازار خودرو و مسکن، گفت: سازمان تعزیرات حکومتی، ماموریتی برای ساماندهی بازار مسکن ندارد اما اگر مردم به دلیل گران فروشی املاک یا بالا بودن کرایه‌ها به این سازمان شکایت کنند ما به صورت مصداقی ورود می‌کنیم.

 

تعزیرات

 

معاون وزیر دادگستری با بیان اینکه سازمان تعزیرات در طول سال گذشته و جاری به شکایات مردم و توقعات آنها رسیدگی کرده است، افزود: درباره مشکلات موجود در بازار خودرو نیز ما براساس اظهارات و شکایات مردم ورود کرده و به موضوع رسیدگی می‌کنیم، شکایت‌های مربوط به شرکت‌های خودروسازی و شرکت‌های واردکننده خودرو در سال گذشته نسبت به سال 96 حدود 7 برابر افزایش پیدا کرد مثلا اگر در سال 96، 800 شکایت در حوزه خودرو به سازمان تعزیرات حکومتی واصل شد این تعداد در سال 97 به 7 هزار شکایت‌ افزایش پیدا کرد که این موضوع بیانگر عزم سازمان در برخود با تخلفات و رسیدگی به شکایات افراد ذی حق و خریدار خودرو است.

وی افزود: سازمان تعزیرات حکومتی، مأموریتی برای ساماندهی بازار مسکن ندارد اما اگر مردم به دلیل گران فروشی املاک یا بالا بودن کرایه‌ها به این سازمان شکایت کنند ما به صورت مصداقی ورود می‌کنیم.

انصاری با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی بنا به شکایات مردم به موضوع ورود کرده و رسیدگی می‌کند، اظهار کرد: برخی از موضوعات حوزه خودرو و مسکن مانند تبیین قیمت‌ها و... به مداخله سایر وزارتخانه‌ها نیاز دارد که این مسائل در کمیسیون‌ها و دستگاهای مختلف در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه اگر در حوزه خودرو و مسکن به دلیل گران فروشی، عدم انجام تعهد فروش و ... شکایتی به سازمان تعزیرات برسد، این سازمان با متخلفان برخورد شدیدی می‌کند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه گستردگی فعالیت سازمان تحت امرش در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: سازمان تعزیرات رسالت سازمان یافته‌ای برای ساماندهی بازار ندارد و بنا به شکایات افراد ورود می‌کند.

منبع: فارس

کد خبر 113623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha