احتمال تولید کانسپت الکتریکی «کیا» قوت گرفت + عکس

پرشین خودرو: کوپه کراس اوور کانسپت کیا که پیش از این در نمایشگاه ژنو رونمایی شده بود، گویا خود را برای رسیدن به مرحله تولید آماده می کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت خودروسازی کیا در نمایشگاه بین المللی ژنو 2019 فرصتی مناسب به دست آورد تا خودروی کانسپت جدید خود یعنی Imagine را معرفی کند. این خودرو نه یک خودروی کوپه اسپرت است، نه یک خودروی سدان، نه یک خودروی کراس اوور و همچنین نه یک خودروی شاسی بلند سایز کوچک، بلکه این خودرو ترکیبی از موارد ذکر شده خواهد بود که خود لایق دریافت یک سگمنت اختصاصی است، حال اخیرا رئیس شرکت خودروسازی کیا در مصاحبه اخیر خود با اتواکسپرس اعلام کرده است که ما آن چیزی را ایجاد خواهیم کرد که پیش از این در رابطه با آن صحبت کرده و نسخه های اولیه آن را به نمایش گذشته ایم. این آغاز یک فرآیند است و شما به زودی نتیجه آن را خواهید دید، هرچند نمی توان برای رسیدن به نتیجه نهایی زمان دقیقی تعیین کرد.

 



رئیس شرکت خودروسازی کیا در ادامه صحبت های خود در رابطه با خودروی کانسپت کیا Imagine اضافه کرد: من چیزی که واقعا امکان پذیر نیست را نمی بینم. برخی مسائل مرتبط با هزینه و سرمایه گذاری ها وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد و بسیاری از طراحان صنعت خودروسازی چیزی ارائه می کنند که تولید آن با مشکل مواجه خواهد شد، اما طراحی محصولات ما پیچیدگی زیادی نداشته و تنها با اعمال تغییراتی اندک می توان به تجاری سازی نهایی رسید.

 



عناصری مانند درب های متقارن که خلاف جهت یکدیگر باز می شوند، نوارهای LED برای چراغ های جلو و برخی موارد دیگر شاید در لیست موارد حذف شده قرار گیرند یا حتی 21 عدد صفحه نمایشگر داخل کابین که در بالای داشبورد قرار گرفته است می تواند کار را سخت کند. اما با اصلاح برخی قسمت ها می توان به نتیجه نهایی رسید.

 



پیرو موارد ذکر شده، منابع خبری مدعی هستند که پلتفرم جدید کمپانی خودروسازی هیوندای میزبان اصلی طرح کانسپت کیا Imagine برای رسیدن به نتیجه نهایی خواهد بود و احتمالا خبرهای بیشتر آن در سال 2020 میلادی منتشر خواهد شد، ولی در حال حاضر هیچگونه اطلاعات دقیقی از مشخصات این خودرو منتشر نشده است و تنها می دانیم که طرح کانسپت "کیا Imagine" در قالب یک خودروی تمام الکتریکی معرفی شده که بدون شک بر روی نسخه نهایی اتومبیل هم تاثیرگذار خواهد بود.
 

کد خبر 113705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha