جایگزینی منابع جدید تامین قطعات یدکی در شرایط تحریم

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساكو) از جایگزینی منابع جدید تامین قطعات یدکی در شرایط تحریم خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سیدرضا حسینی، با اعلام این خبر گفت: با اعمال مجدد تحریم‌ها تلاش‌های این مجموعه برای تامین به موقع قطعات و لوازم یدکی استاندارد و مقابله با بازار قطعات تقلبی صدچندان شده است.

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با اشاره به گستردگی شبکه خدمات این شرکت در سراسر کشور و دشواری‌های تامین به دلیل وجود تحریم‌ها، گفت: امیدواریم با جایگزینی منابع جدید داخلی و خارجی و پیشبرد راهکارهای متفاوت، بتوانیم نیازهای حوزه خدمات پس از فروش را به بهترین شکل ممکن برآورده کنیم.

وی در این خصوص افزود: با برخی از سازندگان داخلی مذاكراتی صورت گرفته تا قطعات خود را با نظارت‌های كیفی ایساكو در فرآیند تولید، در اختیار این شركت قرار دهند تا در شبكه توزیع قرار گیرد.

 

رضا حسینی


حسینی درباره وجود قطعات تقلبی در بازار به مشتریان هشدار داد و گفت: مشتریان می‌توانند با استفاده از موبایل اپلیكیشن ایساكو به صورت وارد كردن كد و یا اسكن باركد، از اصالت قطعه اطمینان حاصل كنند.

وی ادامه داد: کمپین «اشتباه نگیر» برنامه ایساكو در سال 98، با محور اطلاع‌رسانی و آموزش مردم برای تشخیص و تمیز قطعات اصل از تقلبی است كه از طریق تبلیغات محیطی و یا فضای مجازی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل ایساکو در ادامه گفت: در حوزه امدادرسانی نیز هموطنان علاقه‌مند به بهره‌مندی از خدمات امدادخودرو ایران هستند و درحال حاضر بسیاری از خدمات امدادخودرو در محل توسط امدادگران با قیمت مصوب ‌و كیفیت مطلوب ارایه می‌شود.

حسینی همچنین به امکانات متنوع اپلیکیشن ایساکو همچون نوبت‌دهی و دریافت خدمات امدادی بر اساس موقعیت مشتریان نیز اشاره کرد و آن را از دلایل افزایش میزان رضایت مشتریان بر شمرد.

مدیرعامل ایساكو تنوع خدمات را مزیت رقابتی شبكه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو خواند و خاطرنشان کرد: خدمات ایساكو آسایش و آرامش خاطر مشتریان را به همراه دارد، هر چند به خاطر گستردگی این شبکه خدماتی در سراسر کشور، ممکن است کاستی‌هایی نیز وجود داشته باشد، اما ایساكو همچنان پر تلاش در مسیر رشد و ارتقا حرکت خواهد کرد و با تمام توان در مسیر افزایش روز افزون رضایت مشتریان گام برخواهد داشت.

کد خبر 113920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha