خودروی اختصاصی MG برای بازار هند معرفی شد + تصاویر

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی ام جی برای گسترش فعالیت خود در بازار هند، یک خودروی اختصاصی برای بازار این کشور معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تحت مالکیت چینی ها، برند MG سالهاست که دیگر شکوفایی قبل را برای فعالیت در بازارهای اروپایی ندارد و در حال حاضر تنها بازار هدف اروپایی آن را می توانیم انگلستان معرفی کنیم، به همین دلیل شرکت خودروسازی MG سیاست های خود را تغییر داده و بر روی بازارهای درحال توسعه متمرکز شده است، از جمله بازار خودروی کشور هند که با جمعیت بیش از 1 میلیارد نفری خود می تواند یکی از بزرگ ترین بازارهای اتومبیل جهان به شمار آید و به همین دلیل شرکت خودروسازی "ام جی" یک محصول اختصاصی در بازار کشور هند تحت عنوان "هکتور" معرفی کرده است.

 



خودروی جدید شرکت خودروسازی "ام جی" در قامت یک خودروی شاسی بلند ظاهر شده است و همه آن را در بازار کشور هند رقیبی برای "ماهیندرا XUV500" می دانند.

 



در طراحی ظاهری شاسی بلند هکتور شرکت خودروسازی "ام جی" همانند هیوندای عمل کرده است و در کنار جلوپنجره بزرگ، از چراغ های LED نواری شکل در بخش اصلی سیستم روشنایی و همچنین از چراغ های اصلی اتومبیل در اطراف سپر استفاده کرده است، اما باتوجه به ابعاد اتومبیل بویژه رینگ و لاستیک های کوچکی که بر روی چرخ های اتومبیل نصب شده است، چهره جلو بیش از اندازه درشت بوده و یک ناهماهنگی با دیگر قسمت های طراحی اتومبیل ایجاد کرده است. بویژه قسمت عقب اتومبیل که با وجود طراحی خوب و چراغ های LED به هم چسبیده، طراحی ساده و نامتعارف خروجی اگزوز اتومبیل تمامی زحمات طراحان MG را به هدر داده است.

 



در بخش فنی، خودروی شاسی بلند "ام جی هکتور" از دو سیستم محرک استفاده می کند که یکی از آنان سیستم محرک هیبریدی متشکل از یک موتور بنزینی توربوشارژر 1.5 لیتری و مجموعه باتری های 48 ولتی بوده و در مجموع می تواند خروجی قدرت 143 اسب بخاری در کنار گشتاور 250 نیوتن متری تولید کند و انتخاب دیگر مشتریان برای بخش فنی، یک موتور چهار سیلندر بنزینی 2 لیتری خواهد بود که حداکثر خروجی قدرت 170 اسب بخاری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. هر دو پیشرانه جعبه دنده 6 سرعته دستی استاندارد خواهند داشت، اما خریداران سیستم محرک هیبریدی خفیف MG امکان سفارش یک جعبه دنده اتوماتیک دوکلاچه را خواهند داشت.

کد خبر 113938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha