استقرار تیم‌های معاینه فنی جهت انجام تست کنار جاده‌ای

پرشین خودرو: مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از استقرار تیم‌های معاینه فنی به صورت 24 ساعته در کنار جاده‌ها طی دو هفته آینده برای خودروهای دیزل خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سیدنواب حسینی‌منش، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، در ارتباط با معاینه فنی خودروها در جاده‌های کشور، اظهار داشت: طی توافقاتی که با پلیس راهور تهران انجام گرفته طی دو هفته آینده اکیپ‌های کامل معاینه فنی جهت انجام تست کنار جاده‌ای در محل‌های مورد نظر استقرار می‌یابند.

 

معاینه فنی

 

وی افزود: این اکیپ‌ها به صورت 24 ساعته و ضربتی کار خود را آغاز خواهند کرد و به صورت منسجم معاینه فنی خودروهای دیزل را مورد ارزیابی قرار می‌دهند که در گام نخست 6 اکیپ تست کنار جاده‌ای کامل در نظر گرفته شده و تجهیز خواهند شد.

 مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران خاطرنشان کرد: اگر این خودروها معاینه فنی داشته باشند و تست کنار جاده‌ای آنها رد شود معاینه فنی خودروی دیزل ابطال و پس از جریمه  اعزام به تعمیرگاه انجام می‌گیرد.

حسینی‌منش خاطرنشان کرد: اگر خودروهای دیزل معاینه فنی نداشته باشد و در تست بررسی نیز مردود شود نه تنها جریمه به دلیل نداشتن معاینه فنی خواهد شد بلکه جریمه دودزا بودن برای آن نیز در نظر گرفته می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 114884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha