با هایپرکار 937 اسب بخاری هیبریدی ساخت اسلوونی آشنا شوید + تصاویر

پرشین خودرو: شرکت Tushek در سکون کامل رسانه ای، به یکباره از خودروی هیبریدی هایپرکار 937 اسب بخاری خود با نام TS 900 H Apex رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت خودروسازی Tushek به عنوان یک تولید کننده اتومبیل اسلوونیایی چندان گمنام نیست و پیش از این در سال 2012 میلادی با رونمایی از خودروی سوپراسپرت Renovatio T500 توانست به عنوان یک شرکت نوپا توجه بسیاری را در انگلستان به خود جلب کند. حال این شرکت از سال 2012 تاکنون وقت و انرژی خود را صرف طراحی و ساخت یک خودروی هایپرکار هیبریدی با خروجی قدرت کمتر از 950 اسب بخار کرده است تا پس از گذشت تقریبا 7 سال یک پروژه درست و حسابی برای معرفی داشته باشد.

 

هایپرکار



در ظاهر این خودرو هیچ کم و کاستی به عنوان یک خودروی هایپرکار دیده نمی شود و طراحی آن کاملا متناسب با یک خودروی هایپرکار خواهد بود، اما قسمت مهم تر آن بخش فنی خواهد بود که مجهز به یک موتور 4.2 لیتری هشت سیلندر موتورمیانی و همچنین یک جفت موتور الکتریکی بر روی محور جلوی خود است که اوج قدرت و گشتاور آن در حداکثر کارایی به 937 اسب بخار و 1400 نیوتن متر خواهد رسید که همگی از طریق یک گیربکس 6 سرعته سبک وزن مسابقه ای دریافت شده و در اختیار چرخ ها قرار می گیرد تا نتیجه ارسال این نیرو به چرخ ها به ثبت رسیدن حداقل شتاب صفر تا صد 2.5 ثانیه و همچنین سقف سرعت 379 کیلومتر برساعت باشد که در مقایسه با رقبای خود یک عملکرد شگفت انگیز به نمایش خواهد گذاشت.

 

هایپرکار



طبق ادعای شرکت سازنده، این خودرو با شارژ کامل باتری های خود در حالت تمام الکتریکی می تواند محدوده حرکت 49.1 کیلومتری داشته باشد. علاوه بر این شرکت سازنده برای مهار اتومبیل در سریع ترین زمان ممکن، بر روی چرخ های اتومبیل از دیسک و ترمزهای بزرگ و قدرتمند "برمبو" استفاده کرده است که در کنار لاستیک های سوپراسپرت "پیرلی تروفی سری R" می تواند یک چسبندگی و توقف عالی برای این اتومبیل 1410 کیلوگرمی داشته باشد.

کد خبر 115703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha