معرفی ب ام و X5 پلاگین هیبریدی با محدوده حرکت بیشتر+ تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی ب ام و در موج بروزرسانی محصولات هیبریدی خود، نسخه جدید شاسی بلند هیبریدی X5 را با محدوده حرکت بیشتر معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در حال حاضر خودروی شاسی بلند "بی ام و X5" نسل چهارم فناوری سیستم های محرک eDrive را دریافت کرده است و همین موضوع به محدوده حرکت بیشتر آن کمک می کند. به طور دقیق تر خودروی شاسی بلند پلاگین هیبریدی "بی ام و X5" یک سیستم محرک متشکل از موتور 3 لیتری شش سیلندر 282 اسب بخاری خطی در کنار یک موتور الکتریکی 110 اسب بخاری دریافت کرده است که ترکیب نیروی هردوی آنان تبدیل به قدرت 388 اسب بخاری و گشتاور 600 نیوتن متری شده است. لازم به ذکر است که برای دریافت و انتقال نیروی پیشرانه درون سوز اتومبیل از گیربکس 8 سرعته اتوماتیک استفاده شده است.

 

ب ام و



کمپانی خودروسازی "بی ام و" ادعا می کند که شتاب صفر تا صد اتومبیل تنها 5.6 ثانیه خواهد بود و امکان رسیدن به سقف سرعت 235 کیلومتر برساعت را خواهند داشت. اگر کاربران تنها از حالت تمام الکتریکی اتومبیل استفاده کنند، امکان حرکت بین 67 تا 87 کیلومتر را با یکبار شارژ کامل باتری های اتومبیل خواهند داشت و همچنین در این حالت امکان رسیدن به سقف سرعت 135 کیلومتر برساعتی وجود دارد.

 

ب ام و



تامین کننده انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی، مجموعه باتری های لیتیوم یون 24 کیلووات ساعت خواهد بود و نسخه جدید "بی ام و X5" نیز جدیدترین فناوری مدیریت و بهره وری انرژی این شرکت را دریافت کرده است تا بهترین عملکرد را داشته باشد. در مقایسه با نسخه استاندارد "بی ام و X5"، نسخه هیبریدی اتومبیل به دلیل مجموعه باتری های اتومبیل که در بدنه اتومبیل جاسازی شده اند، حدود 150 لیتر حجم بار کمتری در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد، اما هنوز هم می توان بر روی 500 لیتر حجم فضای بار در حالت استاندارد صندلی ها حساب باز کرد.
 

کد خبر 116278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha